اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک تیم صنعت نفت آبادان خاتمه یافت.
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.
سومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در گرگان برگزار شد و در نهایت شاگردان مهران حاتمی با پیروزی ۷۹ - ۶۷ به دیدار فینال راه یافتند.
تیم نفت آبادان با برتری مقابل مهرام در مجموع پنج دیدار یک چهارم نهایی، به عنوان چهارمین و آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال شد.
دیدار حساس تیم‌های پیکان و نفت آبادان با تنش‌های جدی روی سکو آغاز شده است.
تبریز- با اعلام کمیته‌ انضباطی دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران صادر کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال گل گهرسیرجان و نفت مسجدسلیمان
زمان برگزاری دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی تغییر کرد.
ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
دیدار تیم‌های انتهای جدولی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در حالی تمام شد که در پایان بازی دو استقلالی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
دیدار تیم‌های ملی حفاری و نفت اهواز از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور با اتفاقات تکراری این روزهای فوتبال خوزستان همراه بود.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
ساعت دو مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و صنعت نفت آبادان با شکست هوادار به پایان رسید.
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک
دیدار تیم‌های صنعت نفت و آلومینیوم اراک بدون حضور هواداران آبادانی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ