کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد گلایه‌های خود از رفتار تماشاگران تیمش در جریان بازی مقابل صنعت نفت را مطرح کرد.
مربی تیم ملی فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی نظاره‌گر بازی استقلال و نفت آبادان شد.
نفت مسجدسلیمان پس از دو جلسه محرومیت از بازی خانگی با تماشاگر، حالا برای تقابل با سپاهان روی کمک و حمایت هوادارانش حساب باز کرده است.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: لیدرها و تماشاگران نقش اساسی‌تری در پیروزی ما مقابل نساجی داشتند.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
کارلوس هرناندز با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج نظاره گر بازی پیکان و صنعت نفت شد.
تبریز- با اعلام کمیته‌ انضباطی دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
دیدار نفت مسجد سلیمان – تراکتور از هفته 24 لیگ برتر بدون حضور تماشاگر در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار می شود.
آخرین تمرین تیم استقلال پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان امروز برگزار می شود و آبی ها با اردو در هتل مهیا می شوند که فردا در حضور تماشاگران با تیم غلامرضا عنایتی بازی کنند.
نخستین حضور رضا عنایتی روی نیمکت نفت مسجد سلیمان در حضور هواداران برگزار خواهد شد.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
با اعلام سازمان لیگ برتر دیدار دو تیم ملوان و صنعت نفت آبادان نیز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
مدیر صنعت نفت آبادان می‌گوید با شرایطی که در آبادان ایجاد شده بود، شرایط برای ادامه همکاری با رضا پرکاس وجود نداشت.
هافبک تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید با قضاوت ضعیف داور، طبیعی است هواداران واکنش نشان بدهند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌ رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال تیم‌های پرسپولیس - صنعت نفت آبادان خبر داد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حضور تماشاگران در بازی با استقلال تهران به ما خیلی کمک کرد و در آینده با حضور آنها انگیزه ما بیشتر می‌شود.
یکی از نکات جذاب بازی امشب دو تیم استقلال و نفت، حضور تماشاگران در ورزشگاه بود.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از روند تیمش گفت: تغییرات زیادی داشتیم و روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوار است بازیکنان این تیم فردا روز خوبی را برابر استقلال رقم بزنند.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران ما به ورزشگاه می‌آیند و ما به صورت کامل از حق میزبانی استفاده خواهیم کرد.
تماشاگران مسجدسلیمانی می‌توانند با خرید بلیت آنهم به صورت رایگان به تماشای دیدار تیم خود مقابل پیکان بنشینند.
دیدار تیم‌های صنعت نفت و آلومینیوم اراک بدون حضور هواداران آبادانی انجام خواهد شد.
در ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری بود که اطلاعیه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ قرار است خودرو در بورس کالا عرضه شود. چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ