اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک تیم صنعت نفت آبادان خاتمه یافت.
دو تیم شمس آذر و هوادار تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم تهرانی به اتمام رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور با پرسپولیس
تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در دومین هفته از لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه مساوی ۱ - ۱ در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.
گل گهر سیرجان در دیداری جنجالی با حذف فولاد خوزستان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال گل گهرسیرجان و نفت مسجدسلیمان
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و سپاهان
دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و پیکان
دیدار تیم‌های فوتبال آرمان گهر سیرجان و استقلال ملاثانی
دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس کرمان
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
دیدار دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
با وجود این که مجوز حضور تماشاگران از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر صادر شده، اما دیدار این هفته فولاد و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
دیدار تیم‌های فوتبال آرمان گهر و چادرملو اردکان
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان
شاگردان عزیز فریسات موفق شدند با پیروزی ۳-۱ مقابل آرمان گهر به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی صعود کنند.
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و صنعت نفت آبادان با شکست هوادار به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ