یک مقام یمنی اعلام کرد که مواضع یکپارچه مقامات سعودی و آمریکایی قبل از دور آتی مذاکرات در صنعا میان یمن و عربستان، بیانگر این واقعیت است که ریاض به خواسته‌ها و شروط واشنگتن تن داده‌ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو اظهارنظر کرد.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، اظهارات دو پهلویی در قبال موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو مطرح کرد.
وزیر خارجه عربستان سعودی با ادعای اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل به نفع منطقه است، گفت اما ابتدا باید به موضوع فلسطین رسیدگی شود.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
یک پایگاه خبری عربی از شدت گرفتن اختلافات دو جانبه میان عربستان و امارات تا حد فروپاشی ائتلاف مشترک علیه یمن و موضع گیری دو کشور در مقابل یکدیگر خبر داد.
وزیر اقتصاد گفت: در مورد تسهیل فرایند حج چه از جهت مسائل بانکی و چه از جهت موضوع پروازها و همچنین رفت و آمد تجار ایرانی با طرف عربستانی گفتگو کردیم و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفت.
سازمان همکاری اسلامی از برگزاری نشستی اضطراری در روز چهارشنبه، برای بررسی وضعیت سودان به درخواست عربستان سعودی خبر داد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در سخنانی عنوان کرد به تلاش های عمان در برقراری صلح و پایان جنگ در یمن، خوشبین است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
دولت مورد حمایت عربستان در یمن به موضع گیری درباره روابط میان عربستان و ایران پرداخت.
رییس باشگاه التعاون معتقد است تیمش در شب ناداوری به النصر باخته و این موضوع به دلیل حضور یک بازیکن خارجی به نام کریستیانو رونالدوست.
رییس باشگاه النصر معتقد است تیمش در شب ناداوری به النصر باخته و این موضوع به دلیل حضور یک بازیکن خارجی به نام کریستیانو رونالدوست.
یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران فردا دوشنبه به عربستان سفر می کند.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
حسینی گفت: موضوع اصلی گفتگو‌ با وزیر امور خارجه عربستان مذاکرات دو کشور بود که با وساطت عراق آغاز شده است، آن‌ها آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات اعلام کردند.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان به موضوع جذب رونالدو واکنش نشان داد.
عربستان به موضع گیری خصمانه علیه انصارالله یمن پرداخت و ادعا کرد که صنعا در مسیر آتش بس سنگ اندازی می کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که در بازنگری روابط با عربستان سعودی قطعا چشمان خود را نسبت به تهدید‌های ایران در منطقه و فراتر از آن، نخواهیم بست.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که در بازنگری روابط با عربستان سعودی قطعا چشمان خود را نسبت به تهدید‌های ایران در منطقه و فراتر از آن، نخواهیم بست.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر امور خارجه موضوع بازداشت یکی از زائران بیت الله الحرام که توسط نیروهای کشور عربستان دستگیر شده است را پیگیری کرد.
سفیر کشورمان گفت: موضوع از سرگیری مذاکرات و برگزاری دور ششم مورد اتفاق نظر است، اما ما منتظر فراهم شدن زمینه مناسب برای مذاکرات در عراق هستیم. کمیسیون‌های ایرانی و سعودی آماده از سرگیری مذاکرات هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ