سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، اظهارات دو پهلویی در قبال موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش برای منحرف کردن توجهات از گناهان خودش، مسکو را به عدم تحقق الزامات ذیل کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی متهم می‌کند.
روز گذشته یک نام در بین بازیکنان پرسپولیس برای دیدار دوستانه با صنعت نفت، توجهات را به خود جلب کرد.
صعود تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های جام جهانی بار دیگر توجهات را به سوی حسین عبدی معطوف کرده است.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
ماجرای بازگشت میرسلیم به کانون توجهات در یک ساعت مچی نهفته شده بود. ساعتی با برند «پَتِک فیلیپ» که منجر شد تا نگاه‌ها به سوی چند ماه جنجال‌سازی بی‌وقفه این عضو حزب موتلفه معطوف شود
تیم شهداب ایران در جام باشگاه‌های آسیا ناکامی تلخی را تجربه کرد.
روبرتو تورس، ستاره فولاد، برای حضور در کنار بازیکنان اوساسونا در فینال کوپا دل ری برابر رئال مادرید به اسپانیا سفر کرده است.
در حالی که بسیاری از توجهات به رقابت قهرمانی لیگ برتر است، رقابت در پایین جدول فشرد‌ه‌تر و جذاب‌تر است.
در برابر واقعیت‌های تلخی که حتی در روز‌های دهه اول سال جدید در جهت خلاف شعار سال رخ می‌دهند و مردم آن‌ها را با تمام وجود لمس می‌کنند، نمی‌توان به توجیهات غیرموجه متوسل شد و سر‌ها را زیر برف کرد و این واقعیت‌ها را نادیده گرفت.
یک جدایی ناگهانی عربستانی‌ها را شوکه کرد اما چه برای هواداران عربستان قانع کننده باشد چه نباشد، این سرمربی فرانسوی توجیهات خودش را دارد.
عبدی نوشت: مساله اصلی باید حفظ منافع ملی کشور باشد. اگر این رویکرد را در ادامه شاهد باشیم، می‌توان گفت که این توافق امیدبخش و مفید است، در غیر این صورت چه بسا با کوچک‌ترین موانعی که مواجه شویم دوباره به جای اول برمی‌گردیم. البته طرفداران وضع موجود باید متوجه شوند، این‌گونه نیست که به راحتی بتوان سیاست‌های موجود را در ذیل رویکرد‌های قبلی توجیه کرد، چنین توجیهاتی ثمربخش نخواهد بود. بنابر این به جای توجیهات غیرقابل قبول بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنند تا راه برای اتفاقات بهتر باز شود.
روح‌الامینی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: نام ایران به عنوان «قدرت‌های آسیایی» در کنار چین و روسیه قرار دارد و روابط چین با دولت‌های عرب خلیج‌فارس حتی اگر با عدد و رقم‌های اقتصادی درشتی همراه باشد، روابطی یک‌طرفه و یک‌بعدی است.
آقای گل لیگ پرتغال با درخشش در بازی مقابل سوئیس، به دومین بازیکنی تبدیل شد که در اولین بازی خود موفق به هت‌تریک می شود.
سروش رفیعی دیروز و امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافته است.
عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی خطاب به کیهان نوشت: به جای توجیهات بهتر است پرچم سفید را به علامت تسلیم در برابر ملت بلند کنید، این اتهامات بیان یا رویه دیگری از همان شکست است. شکستی که علاقه‌ای به اقرار آن ندارند. اینها برحسب این است که اتهامات آن روزنامه علیه رسانه‌های اصلاح‌طلب واقعی باشد. اگر واقعی هم بود، به منزله شکست بود، چه رسد به اینکه دروغ باشد.
وزیر خارجه چین سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را نقض حاکمیت چین دانست و توجیهات واشنگتن در این‌باره را «مسخره‌بازی کامل» توصیف کرد.
کیمیا علیزاده هیچ تصویری از همسرش در اینستاگرام ندارد و همه را پاک کرده است.
در این بین، برخی فعالان سیاسی، که شرایط را برای اظهار عقیده و جلب توجه مناسب دیده اند، سعی می‌کنند با بیان اظهاراتی به اصطلاح از زبان مردم، مقاصد و اهداف خود را دنبال کنند. در همین راستا، محمود احمدی نژاد که سیاست پرداخت یارانه و اصلاح نظام یارانه‌ای کشور در دولت او شروع شد، لب به انتقاد گشوده و تصمیمات و اجرای آنها را مورد سوال قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ