دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر امور خارجه موضوع بازداشت یکی از زائران بیت الله الحرام که توسط نیروهای کشور عربستان دستگیر شده است را پیگیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
رئیس کل دادگستری تهران از دادستان عمومی تهران خواست برای رسیدگی به پرونده‌های وارده با موضوع رانندگی افراد فاقد گواهی نامه اقدامات لازم انجام شود.
دادستان کل کشور در نامه‌ای به دادستان‌های کل دو کشور عراق و سوئد، خواستار برخورد با فرد اهانت‌کننده به ساحت مقدس قرآن و مجازات او شد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: سال گذشته معادن متعددی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند با تلاش دادستان‌های محلی در سراسر کشور به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
دادستان تهران بر اشتغال زندانیان به منظور قطع چرخه جرم و گسترش تولید تاکید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
دادستان کل کشور طی نامه‌ای به همتای سوئدی خود، خواستار رسیدگی به رفتار‌های غیرقانونی و رعایت اصول دادرسی عادلانه در مرحله تجدید نظر پرونده «حمید نوری» شد.
معاون قضایی دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار تسویه مطالبات ارزی بیش از ۲۶۰ میلیون یورویی واردکنندگان نهاده های دامی شد.
برخی فعالان حقوق معلولان با ارسال نامه به دادستان کل کشور، خواهان بررسی اتفاق به وجود آمده و برخورد با مسببین هستند. اداره کل بهزیستی استان فارس نیز تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.
بایدن طی نشست خبری در کاخ سفید گفت: «أیمن الظواهری، رهبر گروه تروریستی القاعده را در افغانستان کشتیم. الظواهری باعث کشته‌شدن بسیاری از آمریکایی‌ها در حملات مختلف شده بود».
سخنگوی اتحادیه سراسری تعاونی‌های سهام عدالت از شناسایی ۳,۵ میلیون جامانده سهام عدالت در نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داد.
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۰ تن سیمان است.
دادستان کل کشور گفت: به موجب دستور رئیس قوه قضاییه دو شعبه در دادگاه و دادسرا برای رسیدگی به پرونده‌هایی که از مجلس در قالب اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس، تحقیق و تفحص و نظارتی ارسال می‌شود، ایجاد شده است.
انتشار نامه‌ای از معاون دادستان مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ