اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح رتبه بندی یکی از برنامه‌های دولت برای ارتقای منزلت معلمان است که در این راستا نقص‌هایی در اجرا وجود داشت که در حال تکمیل و اصلاح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان استاندارد از شرکت سایپا خواست با دادن تعهد در رابطه با برخی نواقص، ۱۱۳۳ خودروی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده را ترخیص کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار رفع نواقص و اصلاح قانون هوای پاک شد.
نواقص موجود در ورزشگاه تختی آبادان شاید میزبانی از استقلال در هفته اول لیگ را از صنعت نفت بگیرد.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پرواز در مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پروازدر مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
کرمان- رئیس جمهور کشورمان در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده اما برخی مشکلات و نواقص مردم را رنج می‌دهد.
دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
رشت - نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مساله‌دار طرح رتبه‌بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.
رئیس قوه قضاییه گفت: تأکید ما در دستگاه قضایی آن است که نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضائی عامل و نیروی انسانی آن است، گفت: نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
یک مقام ارشد روس، طرح های غرب برای حل موضوعات انرژی مرتبط با صنعتی سازی در آفریقا را ناقص ارزیابی کرد.
شهردار منطقه ۱۴ از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت و رفع نیازهای ترافیکی این منطقه خبر داد و گفت: رفع نواقص ترافیکی بیش از ۳۰۰ موقعیت در دستور کار مدیریت شهری است.
مساله رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ از جمله احداث هواکش‌های میان تونلی و هواسازها، ورودی‌های جدید و اقدامات مربوط به توسعه شرقی و غربی خط ۴ بررسی شد.
مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید ورزشگاه نواقص ورزشگاه وطنی قائمشهر در تعطیلی لیگ برتر برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های ۱۳ گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کارگروهی و اقدام‌های نوآورانه شتاب خواهد گرفت.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بخش اول پول اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ برای رفع نواقص خطوط مترو این هفته آزاد می‌شود.
سرپرست مجری خط ۳ مترو تهران گفت: خطوط در حال بهره برداری شبکه مترو پایتخت، دارای نواقصی هستند که رفع تدریجی آنها همواره مدنظر متولیان امر قرار داشته است
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ