مهدی بدرلو سخنگوی انجمن مدیران تولید سینمای ایران گفت: در جلسه اخیر هیأت مدیره انجمن، علی قائم مقامی به عنوان رئیس انجمن و جلیل شعبانی به عنوان نایب رئیس انجمن مدیران تولید سینمای ایران انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن عراقی شاغل در لیگ ایران در لیست جدید تیم ملی کشور خود نام شان دیده می شود.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل استانبول اسپور حضور دارند.
علی مطهری گفت: امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریم‌ها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
علی مطهری از چهره‌های مجلس دهم در انتخابات مجلس دوازدهم که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، پیش ثبت‌نام کرد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل گالاتاسرای حضور دارد.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
وینگر سابق پرسپولیس در آستانه موفق نهایی با فولادخوزستان قرار دارد.
مدافع باتجربه عراقی احتمالا به دیدار هفته دوم مس رفسنجان مقابل نساجی می رسد.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
علی مطهری نوشت: آنچه از شواهد و قرائن برمی‌آید و زیر پوست جامعه می‌گذرد آن است که فعلا میل قابل توجهی برای مشارکت در انتخابات وجود ندارد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
مدافع تیم زیر 23 ساله‌های عراق با مسئولان مس رفسنجان به توافق دست یافته و احتمالا به زودی به تهران سفر می‌کند.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
با حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، بیژن مقدم به عنوان مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران منصوب شد.
علی فتح‌الله زاده از علی امیری درخواست کرده تا به عنوان قائم مقام جدید باشگاه فعالیت خود را آغاز کند.
این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را علی قائم‌مقامی برعهده دارد، چهارمین همکاری پوراحمد بعد از «شب یلدا»، «کفش‌هایم کو؟» و «تیغ و ترمه» با این تهیه‌کننده سینما است.
کیومرث پوراحمد کارگردان پیشکسوت و تهیه کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم‌مقامی را دریافت کرده است، به ویروس کرونا مبتلا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ