تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان برای دومین بار فردا در امارات با هم بازی دوستانه انجام می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم صاحب سبک آلمان و تیم مدعی عربستان برود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مصاف با جوانان سائوپائولو سه بر صفر به پیروزی رسید.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
در صورتی که فردا مصاف نوجوانان ایران – یمن در وقت قانونی با نتیجه ی مساوی به پایان برسد، دو تیم مستقیم به ضربات پنالتی خواهند رفت. به واقع این بازی وقت اضافه ندارد.
تیم نوجوانان ایران از ساعت 17:30 در آخرین بازی مرحله ی گروهی به مصاف کره جنوبی می رود.
مرتضی محصص به پیروزی تیم نوجوانان ایران در مصاف با کره جنوبی و صدرنشینی در گروه B جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی خوشبین است.
۱۴۱ نفر مسموم شدند و ۱۲ نفر جان باختند؛ این خلاصه اتفاقی است که هفته گذشته در اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رخ داد و به گفته کادر درمان بیمارستان کوثر کرج، همچنان این وضعیت ادامه دارد.
حسین عبدی ترکیب 11 بازیکن اصلی تیمش برای مصاف با قطر را مشخص کرد.
تیم نوجوانان ایران امروز در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی به مصاف افغانستان می رود.
نوجوانان ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به مصاف افغانستان می رود.
تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه با حضور تماشاگران در یک بازی دوستانه مقابل تیم نوجوانان قرار خواهد گرفت.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت بلاروس فردا به مصاف میزبان می‌روند.
فدراسیون جهانی والیبال آرژانتین را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ انتخاب کرد و تیم ملی جوانان ایران نیز در بحرین به مصاف حریفان جهانی زیر ۲۱ سال خود می‌رود.
تیم نوجوانان ایران که در بیشکک بسر می برد، امروز در آخرین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت.
تیم نوجوانان ایران که در بیشکک بسر می برد، امروز در آخرین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت.
بازی های مقدماتی جام ملت های نوجوانان آسیا در گروه I امروز در شهر بیشکک با بازی ایران – لائوس آغاز می شود و در بازی دوم دو تیم هنگ کنگ و میزبان (قرقیزستان) به مصاف هم می روند.
تیم نوجوانان ایران که برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه به ژاپن سفر کرده است بعد از شکست دو بر یک در برابر میزبان امروز به مصاف تیم شهر نیگاتا می رود.
تیم والیبال نوجوانان ایران با تثبیت صدرنشینی‌اش در گروه نخست مرحله مقدماتی، در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال مردان زیر ۱۸ سال آسیا به مصاف تایلند می‌رود.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ