رییس جدید فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب خود به میرشاد ماجدی و عزیز محمدی خسته نباشید گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رشیدی گفت: مصدق اصلاً نگاه براندازانه‌ای نداشته است. اگر فاطمی روز ۲۶ مرداد درباره حذف سلطنت سخن می‌گوید نظر خودش بوده است، فاطمی از لحاظ دیدی که نسبت به اروپا داشت که راه‌حل نهایی را استقرار یک حکومت جمهوری در ایران می‌دانست؛ اما ضروریات ایجاد این نوع حکومت جمهوری در ایران وجود نداشت.
رئال مادرید می‌دانسته که آردا گولر دچار آسیب دیدگی بوده و با این وجود بازیکن فنرباغچه را جذب کرده است.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آنها را دیوانه کرده بود.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
رئیس جمهور بلاروس در واکنش به شورش اخیر در روسیه و تاثیر آن بر مینسک، گفت که دیدن این اتفاقات در جنوب روسیه برای وی دردناک بوده است.
رئیس جمهور بلاروس در واکنش به شورش اخیر در روسیه و تاثیر آن بر مینسک، گفت که دیدن این اتفاقات در جنوب روسیه برای وی دردناک بوده است.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا، از دیدن ستاره‌های جوانی مثل ادواردو بووه و ویلفرید گنونتو خوشحال است و همچنین گفت در فینال لیگ قهرمانان هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
بنده چرا باید امضا کنم؟ ۱۰ روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند آن‌ها قبول نکنند بازی آن‌جا برگزار شود. در حالی که به قول اعضای شورای تامین تهران چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیفتد؟
ادای احترام به دو خانم بی‌حجاب از مقامات سوریه در حالی برای مخاطبان جالب بوده که حکومت دمشق دینی نیست و احتمالا سخت گیری‌ها در تهران و عنوان محور مقاومت موجب این شگفتی شده...
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
عباس عبدی نوشت: آیا سیاست‌گذاران آموزشی کشور از این وضع درس خواهند گرفت؟ پیشنهاد می‌کنم که یک آزمون از دیپلمه‌ها انجام دهیم ببینیم که چقدر عربی و دینی بلدند و نمرات درسی آن‌ها چقدر بوده؟ قطعا شکست خورده‌اید. هر چند شکست مساله اصلی نیست، اصرار بر این راه شکست‌خورده مساله اصلی است. این وضعیت مشت نمونه خروار همه سیاست‌های سال‌های گذشته است.
روبرتو کارلوس، مدافع افسانه‌ای سابق برزیل، شرایط چندان خوبی ندارد و مدت طولانی است که از دیدن فرزندانش محروم بوده است.
مرد کارتن‌خواب وقتی به سراغ چمدان می‌رود و آن را باز می‌کند با دیدن جسدی که داخلش بوده وحشت‌زده می‌شود و با پلیس تماس می‌گیرد. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد جسد متعلق به مردی میانسال است و علت اولیه مرگ خفگی اعلام شد.
زن جوان گفت: وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و آنجا بود که فهمیدم ۱۵ روز در کما بوده و در یک قدمی مرگ پیش رفته‌ام. آنطور که متوجه شدم همسایه‌ها که از غیبت من نگران شده بودند وقتی دیدند در خانه‌ام نیمه باز است به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان انتقال دادند، اما خبری از آذر، زن همسایه نبود. وقتی از بیمارستان مرخص شدم، فهمیدم آذر مرا با آبمیوه مسموم‌و بیهوش کرده و ۸ النگوی طلایی که در دستم بوده را قیچی و سرقت کرده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سابقه تاریخی روستاهای ما نشان می دهد که روستا مرکز و کانون فعالیت ها و تعصبات دینی بوده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سابقه تاریخی روستاهای ما نشان می دهد که روستا مرکز و کانون فعالیت های اصلی و دینی و تعصبات دینی بوده است.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
پس از برگزاری مراسم معارفه و زمانیکه سرمربی پرتغالی راهی کشورش شده است، از ناحیه انگشت دست راست دچار شکستگی می‌شود و برای درمان این آسیب دیدگی، مجبور بوده است که انگشت مصدوم خود را با چسب ببندد
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید دیدن دامنه پاس‌های کاسمیرو برایش عجیب بوده است.
زاهدان-فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برپایی موکب شهدای فراجا در مناطق مرزی و ارائه خدمات به زائران اربعین را اقدامی شایسته و خداپسندانه بوده رویکرد دینی و مردمی مأموران انتظامی است.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با وجود اینکه وزنه‌برداران یک ماه در اردو نبودند و دوران آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند اما بدون آسیب دیدگی توانستند بجنگند و عملکرد راضی کننده بوده است.
ساخته تیم برتون یکی از فیلم‌های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده؛ اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ