عقب‌گیر تیم ملی فوتسال پس از ثبت نخستین گل خود برای ایران در جام ملت‌ها آن را تقدیم به مردم ایران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
اگر در چین طی ۴ دهه ۸۰۰ میلیون نفر از زیر خط فقر مطلق بیرون آمدند، نتیجه غلبه ادبیات توسعه بر شعار گرایی بود و اگر در ایران ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند که یک سوم شان در همین یک دهه اخیر فقیر شده اند، به علت غلبه شعارگرایی بر ادبیات توسعه بوده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری گفت: ایران همواره در طول تاریخ محل حضور ادیان بوده و مردم آن موحد بوده‌اند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
تبریز- فرمانده کل ارتش با اشاره به سابقه درخشان مردم آذربایجان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران گفت: آذربایجان همواره طلایه دار دفاع از انقلاب بوده است.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که همیشه محاسبات دشمن علیه کشور ما غلط بوده است.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
مرکز آمار ایران ابتدای دی ۱۴۰۱ اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده یا همان نرخ تورم را منتشر کرد که براساس این گزارش نرخ تورم نقطه به نقطه کل کشور در آذر ماه ۴۸.۵ درصد بوده است.
داییی گفت: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.
فرمانده سپاه تهران گفت: در کشور ما بحران‌ها همیشه فرصت طلایی برای برطرف کردن نقاط ضعف و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.
سرمربی تیم ملی تکواندوی امید ایران، با بیان اینکه نتایج او طی ماه‌های گذشته بهتر از مقانلو بوده است، گفت: خودم از هادی ساعی خواستم تا به مقانلو فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را بدهد تا ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می کند.
کیش- وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.
مردم مهم‌ترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی‌ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و هست. با اجرای دقیق و کامل قانون اساسی راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم.
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی، همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع این گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست، از این رو ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.
گزارشگر ویژه سازمان ملل که در جریان سفر به ایران با غلامحسین شافعی نیز دیدار کرده بود، با استناد به گزارش‌های اتاق ایران، اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نقض آشکار حق دسترسی مردم به غذای مناسب و کافی بوده است.
گزارشگر ویژه سازمان ملل با استناد به گزارش‌های اتاق ایران، اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان، نقض آشکار حق دسترسی مردم به غذای مناسب و کافی بوده است.
قدیمی‌ترین شیوه نان پزی نیز پخت آن میان خُلواره و خاکستر بوده که هنوز هم میان برخی از مردم عشایری و روستایی بازمانده است. خوزستان، گیلان، گرگان و مازندران از سرزمین‌هایی بوده‌اند که مردم آن‌ها نان تهیه شده از آرد برنج می‌خوردند.
مشاور رییس جمهور سابق: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده / تاریخ قضاوت خواهد کرد که کدام کشور در تامین منافع مردم خود موفق بوده / یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» گذشت، سال دومِ هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل»؛ آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ