منچستریونایتد همچنان خواهان یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ است تا جای داوید دخیا را در این تیم بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
منچستریونایتد تصمیم گرفته عنوان کاپیتان اول این تیم را از هری مگوایر، مدافع انگلیسی، بگیرد.
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
هشدار یمنی‌ها به دشمنان نسبت به لبریز شدن صبرشان از یک سو و حضور تاریخی سوریه در نشست‌های مقدماتی سران عرب به عنوان یک وزنه راهبردی از سوی دیگر، مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ، در حال بررسی شرایط برای جدایی از این تیم است.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
الهام علی‌اف در شرایطی که رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی متعدد همراه است، مسافر پرواز در حال سقوط تل‌آویو به ناکجا آباد شده است و ساده لوحانه خواستار پایان صبر تهران است.
یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی برای همکاری با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، صبر کند.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردم ما در نهم دی ماه فراتر از سلایق و فکری و قومی نشان دادند که دلبستگی آن‌ها به کلام الله و زیر سایه ولایت و خط سرخ عاشورا؛ خدشه پذیر نیست.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید کریم بنزما تصمیم خداحافظی با تیم ملی فرانسه را زمانی گرفت که از قطر به خانه فرستاده شد ولی او برای اعلام رسمی تصمیمش تا پایان جام جهانی صبر کرد.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش نتایج خوبی تا پایان هفته چهارم کسب کرده است.
هرچند که برخی نمایندگان مجلس از جلوگیری هیئت رئیسه برای اعلام وصول استیضاح ها روایت می کنند و برخی دیگر هم معتقد هستند باید به وزرا فرصت داد، اما ظاهرا فرصتی که بهارستان به کابینه ابراهیم رئیسی داده بود، به نفس های اخر خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ