وزیر دفاع گفت: جایگاه وزارت دفاع و نقش آفرینی نیروهای مسلح در شناسایی، رصد، مواجهه و پاسخ به موقع و موثر به تهدیدات، بر همگان آشکار و مبرهن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
گاردین اعلام کرد که وزارت کشور انگلیس با یک شکایت قضائی روبرو شده است. این دولت به اتهام ربودن کودکان پناهنده‌ای که بدون والدین خود وارد انگلیس شده‌اند محاکمه می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: غربی‌ها که نقش مهمی در تحریک و تسلیح رژیم بعث صدام برای تجاوز نظامی به ایران داشتند از اقتدار دفاعی ایران نگرانند، چون با ایران قوی مخالفند.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست؛ انبیا هم معلم بشر هستند. نقش معلم، بسیار حساس و مهم است و مسئولیت بسیار زیادی دارد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
غلامحسین معماریان، استاد معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایط فعلی یک خواسته داریم و آن هم اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز، فهرست بنا‌های تملک شده در بافت تاریخی و طرح‌های مطالعاتی و مصوب در این ۳۶۰ هکتار را اعلام کنند. علاوه بر این‌ها میراث فرهنگی هم که اعلام می‌کند قصد حفاظت دارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا برای صلح و ثبات جهانی نگران‌کننده است .
علی مطهری نوشت: کمرنگ شدن نقش وزارت امور خارجه در سیاست خارجی است به‌طوری که در نوع روابط ما با کشور‌های خاورمیانه و روسیه و چین تصمیم‌گیر اصلی نظامی‌ها هستند. به همین دلیل روابط ضعیفی با کشور‌های اسلامی داریم به‌طوری که برخی از آن‌ها از ترس ما به دامن اسراییل افتاده‌اند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حوزه زراعت به ویژه در گیاهانی مانند کلزا با گرده‌افشانی توسط زنبور عسل افزایش در تولید و ارتقای کیفیت محصول را داریم.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
«زدن» شمخانی از آنجا آغاز شد که همان اکانت‌ها می‌گفتند اکبری نزدیک به یک شخصیت امنیتی بوده و در نقش معاون این فرد در زمان وزارت دفاع مشغول به کار بوده است. آدرسی که این اکانت‌ها می‌دادند به یک نام می‌رسید: «علی شمخانی»؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر دفاع در دولت‌های محمد خاتمی؛ ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش ادارات حقوقی در اجرای تعهدات وزارت جهادکشاورزی کلیدی و مهم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر توسعه زیرساخت های آزمایشگاهی تشخیصی در وزارت دفاع تاکید کرد.
وزارت دفاع انگلیس دست داشتن در انفجار خطوط لوله گازی روسیه را تکذیب کرد.
معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه طی چند ماه گذشته نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا داشته است.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت به رغم ادعاهای آمریکا، روسیه نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید دولت آمریکا علاوه بر تجهیز تسلیحاتی اوکراین، اقدامات مستشاری  را نیز در این جنگ برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ