یاسین سلمانی با حضور در نیمه دوم مسابقه برابر صنعت نفت نقش اول نمایش فاتحانه تیمش را ایفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ سپاهان نقش موثری در دو پیروزی متوالی تیمش داشته است.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
در طول تاریخ از خواص سیر استفاده‌های درمانی گوناگونی شده است. سیر دارای ترکیبی به نام آلیسین (Allicin) است که تاثیر آنتی‌باکتریال بسیار قوی دارد. برای درمان دندان درد با سیر باید یک حبه سیر تازه را خرد کرده و به آن نمک اضافه کنید؛ سپس ترکیب به دست آمده را روی دندانی که درد می‌کند قرار دهید.
بورس امروز پس از مدت ها سبزپوش به کار خود پایان داد و فردا بورس در حالی آغاز به کار می کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
دکتر شاهی با بیان اینکه ضماد خاکستر ریشه آن با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود، عنوان کرد: چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد؛ استفاده از ریشه این گیاه برای زنان باردار جایز نیست.
بورس امروز سرخ پوش به کار خود پایان داد و فردا بورس در حالی آغاز به کار می کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
بورس امروز هم سرخ پوش به کار خود پایان داد و فردا بورس در حالی آغاز به کار می کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کاملا طبیعی است که بیگانگان روی گسل‌های اجتماعی و سیاسی حساب بازکنند و مترصد موقعیت بمانند تاحداکثر استفاده را ببرند، آنکه نباید چنین اجازه‌ای بدهد مردمند و مردم درصورت حضور واقعی و موثر و اراده‌مند در سیاست‌های خرد و کلان توان خلع سلاح کامل اغیار را دارند. مردم مشروعیت‌سازند و مشروعیت ثبات و استحکام وقت‌دار می‌آورد. مخالفان واقعی استیلای بیگانه زمینه‌های رجوع به مردم و حاکمیت آن‌ها بر سرنوشت خود را فراهم می‌کنند. در غیبت حضور قانونی و جدی مردم در ساحت سیاست است که تهدید‌ها از هر سو فعال و گاهی کوچک‌ترین مسائل تبدیل به بحران می‌شوند.
یک کارشناس گیاه‌پزشکی گفت: مهم‌ترین اثرات درمانی گیاه افدرا که به ترکیب افدرین آن نسبت داده می‌شود شامل اثر بر روی کاهش و افزایش وزن، مؤثر در لرزش، تشنج، سرگیجه و سردرد، اضطراب و بی‌خوابی است.
مهم‌ترین اثرات درمانی گیاه افدرا که به ترکیب افدرین آن نسبت داده می‌شود شامل اثر بر روی کاهش و افزایش وزن، مؤثر در لرزش، تشنج، سرگیجه و سردرد، اضطراب و بی‌خوابی است.
نمایش ترابی درحالی تحت تاثیر اخراج قرار گرفت که روی گل پنجم یک پاس عالی داد و در کل بازی هم مثل همیشه موثر و کارساز بود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این رشته در بخش مردان رنکینگ جهانی، با تاکید بر عوامل موثر دراین رده‌بندی گفت: حتما تا ماه آینده این سقوط جبران می‌شود.
روزبه چشمی علاوه بر باز کردن قفل دروازه ولز روی به ثمر رسیدن گل دوم ایران هم موثر بود.
بعضی از انواع اختلالات خواب، به خصوص روی کیفیت خواب و بی‌خوابی خیلی موثر است. نحوه زندگی می‌تواند روی کیفیت خواب تأثیر مستقیم بگذارد. عدم رعایت اصول بهداشت خواب که به نوعی همان نحوه و سبک زندگی است روی کیفیت خواب و بروز بیماری‌ای به نام بی‌خوابی تأثیر می‌گذارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش برای پیگیری و ثبت کد رهگیری بر روی کالاها به منظور مباره با قاچاق خبر داد و گفت: تولید خودروی ناقص به صفر رسیده است.
نتیجه پژوهشی تازه بر روی موش‌ها نشان می‌دهد که امکان مسدود کردن یک مسیر سیگنالی می‌تواند برای کمک به کاهش میل به خوردن غذا‌های چرب موثر باشد.
دولت برای اجرای موثر برجام و بهره‌مندی از فواید آن، ناچار به جدا کردن راه خود از اصولگرایانِ مخالف این توافق است. مهم‌ترین چالش داخلی پیش روی دولت آقای رییسی در آینده به واقع همین است.
مهدی آیتی ضمن برشمردن آثار مثبت احیای برجام تاکید کرد که امضای توافق روی کاغذ کافی نبوده و باید به بهره‌بردای موثر و استفاده از همه ظرفیت‌های آن بود.
ژیل ویسنته با وجود نمایش موثر مهاجم ایرانی خود در حضور کوتاه مدت‌اش در زمین نتوانست به برتری مقابل فامالیسائو برسد.
رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.
محقق داماد در واکنش به ابراز نگرانی درباره افزایش دین‌گریزی در جامعه گفت: دین‌گریزی اگر از روی اندیشه باشد، خطری ندارد. اما مشکل اینجاست که هم دینداری و هم دین‌گریزی برخی توام با جهل است. این که کسی به واسطه عملکرد ضعیف چند روحانی، کل دین را کنار بگذارد جاهلانه است.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ