توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه را در خصوص تبادل زندانیان با آمریکا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: دیگر منتظر اقدام اوباش نخواهیم بود. پیش از اینکه اوباش اقدامی در جهت ناامنی محلات داشته باشند ما با آنان برخورد خواهیم کرد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت درخواست سیستمی برای ITC بازیکن برزیلی خود اقدام کرده است و منتظر پاسخ باشگاه ژاپنی است.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرگونه تحرکات دشمنان زیر دید نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: چندی پیش نیروهای اطلاعاتی برخی کشورهای مخالف نظام اسلامی در منطقه نشستی داشتند که در این نشست اعتراف داشتند که اکنون باید منتظر اقدام تلافی‌جویانه ایران باشیم.
مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید این باشگاه برای دومین بار برای جذب رافینیا از بارسلونا اقدام کرده و منتظر تصمیم‌گیری بلوگرانا درباره این مهاجم برزیلی است.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن اجازه انجام هفتمین آزمایش هسته ای را به کره شمالی نخواهد داد و پیونگ یانگ باید منتظر عواقب این اقدام باشد.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام مؤثر و متقابل جمهوری اسلامی ایران باشد.
وزیر امور خارجه گفت: از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم و اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام موثر و متقابل جنهوری اسلام ایران باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم و اگر اتحادیه اروپا بخواهد اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام متقابل ایران باشد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن خواستار اقدام عملی به منظور پابرجا ماندن آتش بس در یمن شد.
رهبر جریان صدر با ادعای اینکه گروه های سیاسی مناظره علنی را قبول نکرده اند، گفت که گفتگوی محرمانه ای وجود نخواهد داشت و همه باید منتظر اقدام بعدی باشند.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ