سخنگوی وزارت امورخارجه انفجار تروریستی در مسجدی در کابل را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی در گردهمایی جمعیت علمای اسلام در باجور پاکستان را قویاً محکوم کرد.
امیرعبداللهیان: تجمعات مسالمت آمیزی که در پی فوت غم انگیز خانم مهسا امینی در کشور من برگزار شد نمایانگر روحیه همبستگی و همدردی مردم ایران با یک دختر جوان هموطن آنها بود. اما این تجمعات مسالمت آمیز بواسطه دخالت عناصر تروریستی به خشونت کشیده شد.
وزیر امور خارجه آلمان گفت که کارشناسان حقوقی اتحادیه اروپا هیچ مبنای حقوقی برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست ادعایی «سازمان های تروریستی» پیدا نکرده اند.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
کاردار اوکراین در کشورمان در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه مشاور دفتر ریاست جمهوری این کشور درباره اقدام تروریستی در اصفهان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، بر حمایت همه جانبه خود از سپاه تاکید کرد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از نیرو‌های مسلح رسمی و قانونی کشور بوده و هرگونه اقدام علیه آن، اقدام علیه نظام و حاکمیت ایران به حساب آمده که قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
نخست وزیر عراق از آغاز اقدامات عملی بغداد برای مقابله با تحرکات گروه های تروریستی و تجزیه طلب ساکن عراق علیه ایران و ترکیه خبر داد و گفت که این تحرکات با قانون اساسی عراق منافات دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان‬ اقدام تروریستی در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه افغانستان را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
پلیس انگلیس خودروهای واکنش به حملات مسلحانه را برای حفاظت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» در غرب لندن مستقر کرد.
ناصر کنعانی در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بی گناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: تروریست‌ها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می‌دهند.
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: اقدام ایران در ضربه‌زدن به مقرهای گروهک‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان عراق متعاقب اقدام‌های رسمی بود که پیشاپیش انجام داده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه، انفجار تروریستی در مسجدی در کابل که منجر به شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم نمازگزار شد را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ