وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال ۹۹ بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹ است. مطالبات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی معتقدند این افزایش حقوق به صورت کامل اجرایی شده است؛ اما بعضی از بازنشستگان معتقدند افزایش حقوق‌ها محقق نشده است.
سازمان تأمین‌اجتماعی از فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول همراه با اعمال افزایش حقوق خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی از فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول با اعمال افزایش حقوق خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان نیز به‌همراه حقوق اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال ۲۲۰ هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش بینی کرده است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان از اواخر هفته آینده خبر داد.
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا پایان مهرماه ۱۴۰۱، برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح را هم آغاز کرده‌ایم.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش ناشی از مصوبه شورای عالی کار پرداخت شد.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش ناشی از مصوبه شورای عالی کار پرداخت شد.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش ناشی از مصوبه شورای عالی کار پرداخت شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:: 5 ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه تا پایان اسفند به صورت ماهانه پرداخت می شود.
حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی از امروز خبر داد.
در پی اظهارات سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعمال احکام جدید و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، به نظر می‌رسد از پنج روز آینده مستمری بگیران تامین اجتماعی، حقوق‌های جدید خود را دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس احکام جدید پرداخت می شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید پرداخت می‌شود.
پیرمرد ۶۷ ساله گفت: دخترم نیز مانند برادرش آبروریزی می‌کرد تا پول مصرف مواد مخدر را از من بگیرد، ولی مصرف آن‌ها به شدت افزایش یافته بود و حقوق بازنشستگی من هم کفاف هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد. در این وضعیت سبحان برای تامین بخشی از هزینه‌های اعتیادش به جمع آوری ضایعات پرداخت و خواهرش را نیز تشویق به این کار کرد، ولی پسرم زباله‌ها و ضایعاتی را که از سطل‌های زباله بیرون می‌آورد با همان بوی تعفن وکثیف به درون پارکینگ آپارتمان منتقل می‌کرد که اعتراض شدید همسایگان را برانگیخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ