وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی معتقدند این افزایش حقوق به صورت کامل اجرایی شده است؛ اما بعضی از بازنشستگان معتقدند افزایش حقوق‌ها محقق نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری آمادگی صد درصدی برای حل مشکلات تهران دارد و در بستر کارگروه مشترک می‌توان مسائل را بررسی کرد تا از شکایات جلوگیری کرد.
خدائیان از تشکیل کارگروه مشترک بین این سازمان و شورای شهر تهران برای بررسی انجام تکالیف دستگاه‌های خدمات رسان خبرداد و گفت: در صورت ترک فعل باید دستگاه‌های مربوطه به دستگاه قضائی معرفی شوند.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه رصد و ارزیابی رتبه‌های اعطا شده به‌ویژه رتبه‌های ۴ و ۵ را بررسی می‌کنند تا بررسی کنند که رتبه‌های تعلق گرفته تا چه اندازه درست است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه رصد و ارزیابی رتبه‌های اعطا شده به‌ویژه رتبه‌های ۴ و ۵ را بررسی می‌کنند تا بررسی کنند که رتبه‌های تعلق گرفته تا چه اندازه درست است.
کار کارگروه های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور تشکیل خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.
با دستور رئیس جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به روسای چهار کمیسیون تخصصی مجلس دستور تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان داد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا برای بررسی وضعیت نرخ ارز و سایر اقلام کارگروه حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
لنگرود- استاندار گیلان از تشکیل کارگروه ویژه بخش گردشگری دریا در این استان خبر داد و گفت: در این کارگروه موانع، چالش‌ها و فرصت‌های گردشگری دریا در استان گیلان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی و رفع موانع و چالش‌های نوسازی بافت‌های فرسوده بصورت موردی خبر داد.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه اخیر با سازمان استاندارد مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی برخی استانداردهایی که بستر اجرای آن وجود ندارد یا کاربردی نیست مانند هشدار عبور از خط تشکیل شود.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
تشکیل کارگروه جام جهانی در شهرداری، تولید محتوا برای موضوع جام جهانی و بررسی طرح هفته فرهنگی جام جهانی فوتبال در اراضی عباس آباد محورهای جلسه شورای هماهنگی فرهنگی شهرداری تهران بود.
بر اساس دستور دادستان تهران کارگروه ویژه پزشکی قانونی برای بررسی وضعیت مهسا امینی تشکیل شد.
گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ