مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی از امروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه 28 مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه ۲۸ مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
همزمان با پایان مرحله اول ثبت‌نام تسهیلات 20 میلیون تومانی بازنشستگان (مستمری‌بگیران) تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، پرداخت این تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران به 38975 متقاضی واجد شرایط آغاز شد.
مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی با ابلاغ بخشنامه و تعیین برش‌های استانی، از اردیبهشت آغاز شده است.
با هدف توسعه محصولات الکترونیک و افزایش سطح مطلوبیت از خدمات پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران، طرح "سهمینو" این بانک آغاز شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز برداشت جو از مزارع این استان خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی از فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول همراه با اعمال افزایش حقوق خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی از فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول با اعمال افزایش حقوق خبر داد.
باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز مهلت ۵۱ روزه برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه آغاز نشده است.
نوری تصریح کرد: جا دارد از رئیس‌جمهور تشکر کنم که ساعت‌ها وقت گذاشتند تا این موضوع که با اختلالی در پایان سال مواجه بود و از فرهنگیان و خانواده‌های آنان نیز عذرخواهی می‌کنم، حل شود.
وزیر آموزش و پرورش از آغاز پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان از ساعتی قبل و توسط بانک های عامل خبر داد.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در روند پرداخت های غیرحضوری، صدور کارت تنخواه ویژه اشخاص حقوقی در بانک ایران زمین، آغاز شد.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی با شرایط جدید در دستور کار شعب بانک مسکن قرار گرفت.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان از ۹ آذرماه خبر داد و گفت: هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان خبر داد و گفت: پنج درصد از تمام مسکن ها به ایثارگران عزیز در طرح جهش ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.
معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه سفر زیارتی اربعین به ۲۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
رئیس بنیاد مسکن گفت: متقاضیان وام ۲۰۰ میلیونی نوسازی مسکن روستایی می‌توانند با مراجعه به بانک‌های دولتی از این هفته تسهیلات خود را دریافت کنند.
​بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١۵٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ