گزارشها در انگلیس حاکی است منچسترسیتی به جذب بوکایو ساکا از آرسنال علاقه‌مند است ولی توپچی‌ها بابت از دست دادن این وینگر انگلیسی نگرانی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
انتقال یوشکو گواردیول به سیتی با 90 میلیون یورو در آستانه نهایی شدن است و او گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
کشورهای حوزه خلیج فارس در حال طراحی صدور ویزای توریستی یکپارچه «شنگن» هستند که به گردشگران اجازه می‌دهد تا با یک ویزا از تمامی این کشورها دیدن کنند.
هشتمین گل خولین آلوارز در لیگ برتر فوق العاده تماشایی بود و با همین گل سیتی نیمه اول بازی برابر فولام را 1-2 پیروز به رختکن رفت.
روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شد؛ این مرکز تفریحی پلمب شد.
گارد سلطنتی اسب سوار انگلیس دو بار بر سر توریستی که سعی می‌کند افسار اسب را بگیرد فریاد زد.
هرکولِ بیستون در سال۱۳۳۷ خورشیدی توسط «علی سلمانی» در پروژه‌ای عمرانی کشف شد، هنگامی که کارگران شرکت کامساکس (Kamsax) درحال خاک‌برداری راه جدید همدان به کرمانشاه در دامنه کوه بیستون و خروج سنگ‌ها از پای کوه بودند به‌طور اتفاقی آن را از زیر خاک درآوردند.
در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست‌ها معرفی می‌کند!
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
برخورد دو فروند بالگرد در ارتفاع پست در نزدیکی یک ساحل توریستی مشهور در استرالیا، حادثه آفرید.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
یک کشتی توریستی در سواحل بالی اندونزی آتش گرفت ؛ مسافران این کشتی در حال تخلیه هستند.
همانطور که کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این اعلام کرده بود، دو کشتی تفریحی کروز برای اسکان تماشاگران جام جهانی در بندر‌های دوحه پهلو خواهند گرفت.
تور دروازه استادیوم شهید وطنی قائمشهر به روش سنتی تعمیر شد.
کشور قطر با وجود همه جاذبه‌های توریستی، اما به خاطر قوانین خاص داخلی شرایط سختی را برای مسافران جام جهانی ایجاد خواهد کرد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: پس از دستگیری این افراد، تعداد قابل توجهی بی‌سیم، کتب ضاله، لوح‌های فشرده مستهجن و حاوی مسائل تبلیغی و همچنین ادوات ساخت مشروبات الکلی نیز ضبط شد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.
تعدادی از شهروندان ایرانی که به انگیزه توریستی به شهر وارنا در بلغارستان سفر کرده بودند، با وجود آن‌که ویزای توریستی این کشور را داشتند، در فرودگاه مورد بازجویی پلیس مرزی بلغارستان قرار گرفتند و پس از چند ساعت، از این کشور اخراج شده و به ایران بازگردانده شدند.
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
زامبیا یکی از بالاترین نرخ‌های نابرابری در جهان را دارد. تخمین زده می‌شود که ۵۸ درصد از ۱۸ میلیون زامبیایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این رقم در کشور‌های جنوب صحرای آفریقا ۴۱ درصد است.
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ