دو مهاجم خارجی مس رفسنجان در گام‌های پایانی فصل در اوج آمادگی قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.
قرار است فضانوردان تا اواخر سال ۲۰۲۵ میلادی با ماموریت «آرتمیس-۳» به کره ماه بروند. این درحالی است که برخی تحقیقات از احتمال وجود حیات میکروبی در ماه حکایت دارند، اما منشاء این حیات جایی است که شاید کمتر فکر آن را کرده باشید.
عطاری نقلی او در سرگوگل شده بود کلاس درس اخلاق. کسبه محله از او منش کاسبی یاد می‌گرفتند و مشتریان و اهالی تجریش هم راه و رسم کمک به همنوع را. معروف است که حاج نقی موقع حساب و کتاب کردن، اول پاکتی که قرار بود در آن نخود و لوبیا و... بفروشد را در یک کفه ترازو می‌گذاشت تا مبادا وزن پاکت را روی قیمت جنس حساب کرده باشد.
مهدی زارع؛ رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله گفت: زلزله‌ای که جدیدا به بزرگی ۳/۳ دهم ریشتر در دماوند رخ داد، در غرب گسل مشا است که اردیبهشت ۹۹ هم زلزله‌ای در همان جا رخ داد. این لرزش نشان داد که این گسل همچنان زنده است!
محسن چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: از زندگی با زنی که خودسر و سرکش بود، خسته شده بودم تا اینکه منشی تولیدیم با محبت و مهربانی باعث شد عاطفه گمشده در خونه‌ام را نزد اون پیدا کنم. وقتی به هم علاقه پیدا کردیم، اون شرط گذاشت تا سولماز را طلاق بدم. من هم قبول کردم، اما تعداد زیاد سکه‌های مهریه اجازه نمی‌داد این کار رو بکنم.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید در کنار معرفی مدیران ناتوان به مراجع ذی‌ربط، مدیران توانمندکه منشا اقدامات تحولی، اثربخش، نوع آور و خلاق هستند هم به مردم معرفی شوند.
موارد اساساً مثبت و ایجابی -‌نهاد‌های انتخاباتیِ بیشتر و دمکراسی‌- هم می‌تواند منشأ رشد اقتصادی باشد. اما به این معنی نیست که رمزوراز رشد اقتصادی را دیگر در مُشتمان داریم و به محضی که اراده کنیم معجزۀ اقتصادی محقق می‌شود. کشور‌هایی که توزیع قدرت سیاسی و اقتصادی خود را بسط می‌دهند همچنان باید بر سر انتخاب نهاد‌های حامیِ رشد توافق کنند. اینجا همان جایی است که اطلاعاتمان از نهاد‌های کارآمد به کارمان می‌آید و از بن‌بست نجاتمان می‌دهد.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حوادث اخیر (مسمومیت دانش آموزان) یک منشأ اولیه داشت، اما بد معرفی شد و بعد بسیار بدتر برجسته شد. بخشی هم شاید توسط شبکه‌های غیررسمی داخلی حتی بخشی از شبکه‌های رسمی و اطلاع‌رسانی جمعی داخلی گفته شد.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
محمود واعظی در تمامی ملاقات‌های حسن روحانی حضور داشت، به طوریکه در برهه‌ای حتی جایگاه او را بدیل به معاونت اول، قلمداد می‌کردند و در نقل قول‌های رسانه‌ای صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف این دو، یعنی محمود واعظی و اسحاق جهانگیری بازتاب داشت و جهانگیری شرایط و جایگاهش را اینگونه توصیف کرد؛ که حتی اجازه ندارد منشی دفتر خود را برکنار کند.
گادوین منشا در مصاحبه‌ای ضمن گلایه از شرایطش در مس رفسنجان درباره صعود تیم ملی از گروه دوم جام جهانی هم بسیار قاطعانه حرف زده است.
ظاهرا کفش طلا قرار نیست برای ستاره‌های فوتبال ایران خوش‌یمن باشد
فاطمی امین گفت: ۳۲۰ مصوبه و دستورالعمل و بخشنامه داشتیم که بعضاً باهم متناقض هم بودند و منشأ رانت و فساد شده بود؛ این ۳۲۰ مورد را یکپارچه کردیم و دیگر هیچ پنهان و پیدایی وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراضات مدنی باید در مسیر خودش هدایت شود. البته اعتراض یعنی نقد و نقد هم باید مبانی داشته باشد. از سوی دیگر ما هم باید بین این‌ها تکفیک ایجاد کنیم و با هر بخش متناسب با ویژگی‌های آن بخش رفتار کنیم، مهم این است بعد از مدیریت صحنه بنشینیم عالمانه بررسی کنیم و ببینیم منشا مشکلات کشور کجاست؟
طبیعی است که بخشی از توانمندی که البته بلوف هم نیست و دشمن همیشه در مواجه با آن غافلگیر شده است را در معرض نمایش قرار دهیم و بخشی‌های دیگر توانمندی ما را دشمن باید در عرصه‌های رویارویی و در صحنه‌های احتمالی آینده مواجه شود که درحال حاضر نه ما آن را رسانه‌ای و اعلام می‌کنیم و نه دشمن به این راحتی توانایی کشف قابلیت‌های ما را در این حوزه‌ها دارد.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
ربیعی نوشت: اگر به دنبال اصلاح بنیادین و قرار گرفتن در مسیر درست و منطبق بر چهره رحمانی اسلام و اعتمادزا با مردمان هستیم باید متوجه منشا این اتفاقات شویم.
گادوین منشا و وریا غفوری که به مدت یک نیم فصل در استقلال هم تیمی بودند، روز گذشته به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.
حبیب فرعباسی با سیو پنالتی گادوین منشا، ذوب‌آهن را از شکست مقابل مس رفسنجان نجات داد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز شورای اسلامی شهر تهران، با رأی گیری استمزاجی رئیس، نائب رئیس و هر دو منشی هیأت رئیسه، انتخاب شدند.
پس از بیش از هشت سال نخست‌وزیری هند محبوبیت بالای نارندرا مودی و قدرت انتخاباتی چشمگیر او را تقریبا شکست ناپذیر ساخته است. با این وجود، علیرغم آن که موفقیت او در گردآوری قدرت سیاسی غیر قابل تردید است توانایی او در استفاده از آن به نفع اکثریت قریب به اتفاق شهروندان هم چنان مورد تردید قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ