فاطمی امین گفت: ۳۲۰ مصوبه و دستورالعمل و بخشنامه داشتیم که بعضاً باهم متناقض هم بودند و منشأ رانت و فساد شده بود؛ این ۳۲۰ مورد را یکپارچه کردیم و دیگر هیچ پنهان و پیدایی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فتا فراجا از انسداد بیش از ۳۰۰ سرشماره ارسال کننده لینک‌های آلوده حاوی فیشینگ با همکاری پلیس فتا، دادستانی کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
مدیرکل توسعه و ترویج صنایع دستی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه استانی در هفته صنایع دستی برگزار می‌شود گفت: پرونده چهار شهر به عنوان شهر صنایع دستی در انتظار ثبت هستند.
رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ هزار سودانی به دلیل درگیری‌ها به کشورهای همسایه پناه برده‌اند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: تاکنون مبلغ ۳۲۸ میلیارد تومان برای تعداد بیش از ۴۸۰ پروژه و زیرساخت گردشگری اختصاص یافته است که این آمار در سال جاری رو به افزایش خواهد بود.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات جانی و تسلیحاتی نیروهای ارتش اوکراین در مناطق مختلف نبرد خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو  ایران عبور کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان درگیری های شبانه روز گذشته، ارتش اوکراین تلفات زیادی را متحمل شده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: ۲۷۱ شرکت تولیدکننده محصول نانو و ۶۴ شرکت سازنده تجهیزات نانو در کشور فعالیت می کنند و به بازار این صنعت رونق بخشیده‌اند.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۵۹ درصدی و ترابری ایمن بیش از ۴۸۵ هزار مسافر در مسیرهای داخلی و بین‌المللی طی ۹ ماهه سال جاری خبرداد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ نفر جان باخته و شهید داریم، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.
نخست وزیر سابق انگلیس برای یک سخنرانی کوتاه در یک کنفرانس در آمریکا چند صد هزار دلار دریافت کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
وزیر صمت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه‌ خودرو شناسه رهگیری دریافت کردند که با یک کد دستوری می‌توان فهمید که قطعه اصالت دارد یا خیر.
شهردار منطقه ۱۴ از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت و رفع نیازهای ترافیکی این منطقه خبر داد و گفت: رفع نواقص ترافیکی بیش از ۳۰۰ موقعیت در دستور کار مدیریت شهری است.
آزمایش‌های سازگاری هر بار که فردی نیاز به تزریق خون دارد بدان خاطر است که انواع زیادی از پلاسمای انسانی وجود دارد.
دیدار تیم‌های فوتبال آره ما مالانگ و پرسیبایا در شهر مالانگ اندونزی صدها و کشته و زخمی بر جای گذاشت.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد در حال حاضر ۳۱۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی فعال هستند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ارتقاء سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده‌ نزدیک خبر داد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور آمریکا دست کم ۳۰۰ فقره اسناد طبقه‌بندی‌شده را در «مار-ئه-لاگو»، عمارت وی در فلوریدا نگه داشته بود.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۳۰۰ موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم کرده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۳۰۰ موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ