عزیزبک آمانوف این روزها با نام "بازیکن آزمایشی" برای نسف قرشی به میدان می رود و باشگاه استقلال واکنشی به این موضوع نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماری که اکنون نام علمی تاکیمِنویدِس هاریسون‌فوردی را به خود گرفته اولین بار در ماه مه ۲۰۲۲ در کوه‌های جنگلیِ پارک ملی اُتیشی در پرو کشف شد، اما دانشمندان به‌تازگی فهمیده‌اند که این گونه تاکنون اصلاً ناشناخته بوده است.
دقایقی پیش انتقال یوشکو گواردیول به منچسترسیتی رسمی شد. نام خوانوادگی ستاره کروات جدید سیتی شباهت زیادی به پپ گواردیولا دارد.
دوست دارید با رونالدو ملاقات و حتی تمرین کنید؟ فوق ستاره پرتغالی این شانس را به شما داده است.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
باشگاه آلومینیوم اراک خبر از تمدید قرارداد مدافع جوان خود داد.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
بر این اساس لازم است حقوق دانش آموزان و والدین در موضوع ثبت نام نظیر عدم دریافت وجوه غیرمجاز، زمان و محدوده بندی ثبت‌نام و... به نحو مقتضی از طریق تولید محتوای مناسب اطلاع رسانی شود.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
رئیس کمیته امداد از ثبت نام ۱۷۰ هزار حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد.
معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» به «مهستان» را ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا، استوری جدیدی منتشر کرده است.
سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
وزارت خارجه آمریکا نام سرکرده جدید گروه تروریستی القاعده را اعلام کرد.
هر چند وزیر ارتباطات بارها گفته است که چیزی به اسم اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند، اما در عمل این طرح در حال اجراست و اخیرا نامه‌‌‌هایی از سوی چند مجموعه دولتی و برخی افراد درز کرده که نشان می‌دهد اعضای این نهادها درخواست‌‌‌هایی را برای دریافت اینترنت بدون فیلتر به وزارت ارتباطات ارسال کرده‌‌‌اند.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی شرایط تخصیص وام سفر را تشریح کرد و گفت: وام ۳۰ میلیون تومانی سفر به سرپرستان خانوار تعلق می گیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای، از برگزاری جام حذفی با نام خلیج فارس خبر داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تشریح جزئیات سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو، گفت: ثبت نام در قرعه کشی از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز می شود و ۳ روز هم ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ