سرمربی و مربی استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.سرمربی و مربی استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
محمد محبی در مصاف با پارس جنوبی بعد از هدر دادن ضربه پنالتی نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و به همین خاطر در بین دو نیمه تعویض شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای رسیدن به پیروزی در دیدار با پارس جنوبی داشت گفت: آنطور که انتظارش را داشتیم نتوانستیم بازی کنیم اما در نهایت برنده شدیم.
آیا جریمه جدیدی در انتظار سرمربی استقلال است؟
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و مس کرمان رای به محرومیت ریکاردو ساپینتو داد.
باشگاه استقلال قصد دارد از سرمربی تیم فوتبال پیکان به خاطر اظهاراتش شکایت کند.
مدیرعامل استقلال تهران در تماس با فرماندهی انتظامی کشور از پیگیری اتفاقات مربوط به بازی این تیم با مس در کرمان خبر داد.
در نشست دیروز میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد.
تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی فقید به سود تیم استقلال به این خاطر که این مجموعه متعلق به باشگاه است و هزینه های جاری باشگاه را کاهش می دهد.
سرمربی استقلال درباره حساسیت بازی با پرسپولیس نکات مهمی را بر زبان آورد.
تمرینات استقلال به خاطر دربی اینروزها در زمین مجموعه ورزشی انقلاب به طور جدی پیگیری می شود و ریکاردو ساپینتو امیدوار است، تیمش روند صعودی را در این بازی هم دنبال کند.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت دوباره به اردوی تیم استقلال برخورد مهربانانه ای با صالح حردانی داشت؛ بازیکنی که به خاطر خط خوردن از اردوی تیم ملی کمی ناراحت بود.
سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد به خاطر مشکلات مالی این برنامه را لغو کرده است
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود نسبت به اخراج سرمربی آبی‌ها را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد.
سرمربی استقلال به خاطر یکی از مصاحبه‌های خود در زمان حضورش روی نیمکت موریننزه به یکماه حبس محکوم شده است!
ریکاردو ساپینتو اصرار به جذب یک هافبک خارجی دارد؛ به همین خاطر شاهد خروج نام 3 بازیکن از لیست خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ