وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیئتی سیاسی به منظور حضور در اجلاس وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان، تهران را به مقصد باکو ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان شهر جده عربستان را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در رأس هیئتی راهی پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای رایزنی با مقامات پاکستان به این کشور سفر کرده بود دقایقی پیش وارد تهران شد.
حسین امیرعبداللهیان پس از دیدار نهایی با همتای پاکستانی خود و جمع بندی مذاکرات دو روز گذشته، کراچی را به مقصد تهران ترک کرد.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان کراچی پاکستان را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد.
وزیر امور خارجه عمان که به تهران سفر کرده مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی درگذشت محمدعلی شیرخانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر منطقه‌ای خود به ۴ کشور حوزه خلیج فارس، فرودگاه دبی را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر منطقه‌ای خود به ۴ کشور حوزه خلیج فارس، فرودگاه دوبی را به مقصد تهران ترک کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در رأس هیأتی و به منظور دیدار و گف‌وگو با مقامات عالیرتبه قطر راهی دوحه شد.
وزیر امور خارجه پس از سفری سه روزه به آفریقای جنوبی و شرکت در نشست بریکس پلاس، کیپ تاون را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در موضوع حق آبه ایران از هیرمند نیز گفت: پیگیری این موضوع را از مسیرهای سیاسی و حقوقی در دستور کار داریم.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس، در نخستین ساعات امروز(پنج‌شنبه) عازم آفریقای‌جنوبی شد.
«حسین امیرعبداللهیان» ظهر امروز به منظور دیدار و رایزنی با مقامات عمانی، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در چهارمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان، در رأس هیئتی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.
جوزپ بورل نیز در این گفتگو، تلاش خود بعنوان هماهنگ کننده در راستای جمع بندی مذاکرات وین و ابتکار عملی برای منتج به نتیجه شدن گفتگو ها را مورد تاکید قرار داد.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در ۵۲ امین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل و نیز بخش عالیرتبه کنفرانس خلع سلاح، تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل این موضوع با همکارانم در سازمان انرژی اتمی به جمع بندی و توافق برسد.
زیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی تهران را به مقصد موریتانی ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (شنبه) ایروان را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (شنبه) ایروان را به مقصد تهران ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ