این شرکت قصد دارد از استارشیپ برای ارسال افراد و محموله به ماه و در نهایت مریخ استفاده کند. ناسا یک استارشیپ را برای تیم ماهگرد بعدی خود رزرو کرده است و گردشگران ثروتمند در حال رزرو آن و پرواز به ماه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر سرنوشت بزرگترین هواپیمای مسافری جهان را مشاهده می‌نمایید.
زنبور غول پیکر والاس یکی از بزرگترین زنبور‌های جهان است که در جنوب آسیا و جنوب شرقی آسیا دیده می‌شود. این زنبور از خانواده Apidae و از زیر گونه Megachile است. این زنبور‌ها به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر و وزن شان به حدود ۲٫۵ گرم می‌رسد.
در این ویدئوی حیرت انگیز و تماشایی می توانید لحظه صید بزرگترین ماهی های تاریخ ماهیگیری را مشاهده کنید.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
تصاویر بزرگترین دشت ریواس کشور را ببینید که همچون مخملی سرخ بر دامان شهر بابک در استان کرمان خوابیده است.
ایرباس A۳۸۰ هواپیمایی امارات، یک هواپیمای دو طبقه‌ و از بزرگترین هواپیماهای مسافربری محسوب می‌شود. در این ویدئو می‌توانید تصاویری از هواپیمای فوق لوکس ببینید.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
مورچه غول پیکر بزرگترین گونه مورچه جهان است که طول آن می‌تواند به ۴ سانتی‌متر برسد، تقریبا ۳۰ برابر بزرگتر از متوسط مورچه خانگی. شناخته شده است که این گونه از مورچه در جستجوی غذا تا ۸ کیلومتر سفر می‌کند!
کوسه نهنگ‌ بزرگ‌ترین کوسه زنده حال حاضر در دنیاست که می‌تواند به وزن ۱۹ تن و طول ۱۸.۵ متر برسد. عمر کوسه نهنگ‌ها بین ۸۰ تا ۱۳۰ سال است.
بیش از ۲۳۰ پلیس بلژیک در تامین امنیت انتقال زندانیان و همچنین یک هلیکوپتر و یک پهپاد برای نظارت بر کل عملیات مشارکت داشتند.
از بزرگترین ماشین سنگین جهان در شرایطی رونمایی شد که با توجه به حجم زیاد این وسیله نقلیه، عبور آن از خیابان‌ها به سادگی نخواهد بود.
این طرح منجر به افزایش شمار زندانیان السالوادور شده و آنها "اَبَر زندانی" موسوم به "مگا زندان" را افتتاح کرده اند.
بزرگترین زندان قاره آمریکا با ظرفیت ۴۰ هزار نفر در زمینی به مساحت ۱۶۶ هکتار در السالوادور افتتاح شد.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
بزرگترین معدن الماس جهان در سال ۱۹۵۷ در منطقه «میرنی» یاکوتیا کشف شده است. این یک ذخایر الماس در سطح جهانی است که در سال ۱۹۵۷ کشف شد. در این مدت حدود ۳۵۰ میلیون مترمکعب سنگ صادر و الماس به ارزش ۱۷.۵ میلیارد دلار فروخته شد. بر اساس پیش بینی کارشناسان، پایان ناپذیری منطقه یاکوت به حدی است که توسعه این منبع حداقل تا ۳۵ سال ادامه خواهد داشت.
هزاران نفر از مردم کره شمالی در تظاهرات گسترده‌ای که به عنوان نمایش اهداف سیاستی سال ۲۰۲۳ ازجمله افزایش قابلیت‌های هسته‌ای و بهبود زیرساخت‌های ملی توصیف شده است، شرکت کردند. کارگران، دانشجویان و اعضای حزب حاکم در ورزشگاه بزرگ پیونگ یانگ برای این رویداد گرد هم آمدند.
کیا یکی از باهوش‌ترین پرندگان روی زمین است. آن‌ها دارای بزرگترین مغز و بالاترین توانایی‌های شناختی در دنیای پرندگان هستند. در حالی که آن‌ها مانند بسیاری از گونه‌های طوطی صحبت نمی‌کنند، کیا به روش‌های دیگری ارتباط برقرار می‌کند و گفته می‌شود که هوشی برابر با یک کودک چهار ساله انسان دارد.
به مناسبت قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، یک هنرمند کلمبیایی بزرگترین پیراهن بادی جهان را به افتخار لیونل مسی تولید کرده است.
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
شهروندان ترکیه از رجب طیب اردوغان در جریان شرکت در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه مسکن تاریخ ترکیه در آنکارا، با سیلابی از گل پذیرایی کردند.
شهردار کلن گفت که صدور مجوز پخش اذان از بلندگو برای بسیاری از مسلمانان در این شهر نشانه احترام است.
گل فشان «قارن یارق» به مساحت حدود ۴۵ هکتار به عنوان بزرگترین گل فشان شمال کشور محسوب می‌شود که سال‌ها است فعالیت‌هایی همچون پرتاب گِل و خروج گاز متان از آن انجام می‌شود.
این اولین بسیج نظامی روسیه از زمان جنگ جهانی دوم است و بزرگترین تشدید جنگ در اوکراین از زمان تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ