رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیرو بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
رئیس جمهور در جریان سفر به ونزوئلا از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.
«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: استقبال بی سابقه مردم از نمایشگاه کتاب نشان داد فرهنگ کتابخوانی تحریم شدنی نیست.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه کتاب بازدید کرد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: بازدید از نمایشگاه در برنامه آیت الله رئیسی قرار دارد اما زمان دقیق آن مشخص نیست.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
دزفول - رئیس جمهور از دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برپا شده است، بازدید کرد.
روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی‌های خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی دیدن کردند.
رئیس مجلس از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در مجلس شورای اسلامی برپاست شده است، بازدید کرد.
رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با حضور در مسجد کبود ایروان از نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان بازدید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با حضور در مسجد کبود ایروان از نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان بازدید کرد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خودروسازان ایرانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا آغاز به کار کرده است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ