رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یک‎شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
رهبر معظم انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.
دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در مطلبی، روایتی از بازدید اخیر رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که سه ساعت به طول انجامید را منتشر کرده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی کردند.
توضیحات صریح رهبر انقلاب را در خصوص عدم حضور و مشارکت در جنگ اوکراین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲، سال جدید را سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری کردند.
سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور در کنار پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند.
رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام اعتکاف، توصیه‌ای به متعکفین مرقوم فرمودند.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند. در این نمایشگاه وزرا و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در هر بخش ارائه کردند
رهبر انقلاب در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: هر تلاش فکری و عملی برای نشان دادن ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه مبارک، کاری در جهت نورانی کردن دل انسانهاست.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
دقایقی پیش، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمع کثیری از بسیجیان آغاز شد.
صبح شنبه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد که این دیدار به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
بندرعباس - معاون اول رئیس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب دستورات خاص در خصوص بشاگرد صادر کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
رئیس قوه قضائیه طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۱۸۶۲ نفر از محکومان را که در کمیسیون مربوط، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد.
به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضا هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رهبر انقلاب نسخه برخورد با تهاجم فرهنگی را به ما داده‌اند، اگر مطالبات ایشان را جستجو و مطالعه کنیم نسخه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را احساس می‌کنیم.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ