در هر شش بازی امسال پرسپولیس، وحید امیری کاپیتان سرخپوشان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل گذشته و تا پیش از رفتن امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر، این مربی با 59سال سن مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ برتر ایران بود.
امیر علی‌اکبری رزمی‌کار مشهور ایرانی کنایه‌های تندی را مطرح کرده است.
استقلال اگر چه در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن تا به این جای کار موفق نبوده است اما اخبار جنجالی نقل و انتقالات مربوط به این باشگاه بوده است.
آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: خرید ستاره‌ها با این بودجه‌‎ای که در اختیار ما است، امری محال و لازم است به جای خرید ستاره، ستارگانی را کشف کنیم.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران به دنبال نمایش توانایی‌هایش برای امیر قلعه‌نویی است.
در غیاب میلاد عبادی پور قطعا وظیفه سنگینی روی دوش دریافت کننده های تیم ملی مخصوصا امیر حسین اسفندیار خواهد بود.
لحظه مرگ مهسا علاوه بر پیامد‌های سیاسی و اجتماعی‌اش، تاثیری عمیق را بر عرصه اقتصاد نیز بر جای گذاشت. چند ماه ناآرامی در خیابان‌ها، نبض اقتصاد کشور را به شدن پر التهاب کرده بود. منازعات سیاسی بر سر سفره‌های مردم و ریزترین حوزه‌های زندگی‌شان سایه افکنده بود. در برخی از شهرها، به مدت چند روز مغازه‌های بسته شده بودند؛ چرا که کف خیابان‌های صحنه را برای کاسبی‌کردن و معامله ناامن کرده بود.
تعداد زیادی از مربیان لیگ برتر در آرزوی جانشینی امیر قلعه‌نویی هستند.
امیر قطر استعفای نخست وزیر این کشور را پذیرفت و فرد دیگری را به جای او منصوب کرد.
امیر قلعه نویی یکی از هفت نامزد داخلی هدایت تیم ملی، از سرمربیگری تیم ملی در جام ملت های 2023 آسیا انصراف داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
مسئولان می‌بایست به جای طرح وعده‌های بدون پشتوانه، به صورت واقع‌بینانه با گام‌های کوچک موثر در مسیر کارآمدی حرکت کنند و ظرفیت‌ها، منابع، مشکلات و البته راه‌حل‌های عینی را با جامعه به صورت شفاف در میان بگذارند.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
پوردستان گفت: به نظرم ما در این حادثه واقعاً خویشتن‌داری کردیم و خود من احساس می‌کردم جای آن دارد که عربستان سعودی در این فتنه‌ها از طریق نیرو‌های نیابتی و ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد یک سیلی محکمی بخورد. اما، به نظر من مسئولان ما مانند همیشه خویشتن داری کرده و بزرگواری کردند. اما، عربستان بداند که خویشتن‌داری هم بالاخره حدی دارد.
. در صورت رسیدن و فیکس شدن سردار در بازی مقابل انگلیس، احتمالا سامان قدوس از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و امیری به جای وینگر چپ، یک خط عقب‌تر خواهد آمد
استون‌ویلا به اونای امری، سرمربی اسپانیایی ویارئال، نزدیک شده است و قصد دارد او را به جای استیون جرارد که اخیرا اخراج شد به خدمت بگیرد.
از جای خالی وزیر زن تا اموری که شیرینی زدایی می‌کنند!
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری به دلیل بی احتیاطی باید اخراج می‌شده است.
این نماینده مجلس در پایان گفت: امروز بعد از بررسی علل و عوامل این اتفاق به ریشه یابی در مقوله فرهنگ و حجاب که جای صحبت بسیار دارد، خواهیم پرداخت.
این نماینده مجلس در پایان گفت: امروز بعد از بررسی علل و عوامل این اتفاق به ریشه یابی در مقوله فرهنگ و حجاب که جای صحبت بسیار دارد، خواهیم پرداخت.
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
نماینده دوره دهم ایلام در مجلس گفت: چند ماه است که همه ما شاهد آن هستیم که جریانی به جای پرداختن به مشکلات معیشتی ناگهان موضوع حجاب زنان را تبدیل به چالشی امنیتی کرده و از تریبون‌های مختلف ادارات و نهاد‌ها را به برخورد با زنان فرا خوانده است.
رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: حقوق همه شهروندان ما در هر شرایطی باید حفظ شود، تکالیفی که ضابطان قضایی دارند، جای خودش را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ