مسئولان می‌بایست به جای طرح وعده‌های بدون پشتوانه، به صورت واقع‌بینانه با گام‌های کوچک موثر در مسیر کارآمدی حرکت کنند و ظرفیت‌ها، منابع، مشکلات و البته راه‌حل‌های عینی را با جامعه به صورت شفاف در میان بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
این اولین‌باری است که از فناوری «چرخش الکتریکی» برای ساخت یک چهارچوب به‌منظور رشد سلول‌های RPE استفاده شده است. پژوهشگران امیدوارند که این سلول‌ها بتوانند برای درمان بیماری «تباهی لکه زرد» استفاده شوند. این بیماری یکی از رایج‌ترین عوامل بروز مشکلات بینایی در دنیا محسوب می‌شود.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
به نظر می رسد آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، نیز امید خود را برای ماندن هری کین از دست داده است.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
امید حامدی فر به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
امید عالیشاه قرارداد دو ساله خود را رسما با پرسپولیس امضا کرد.
محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
رئیس بانک مرکزی اروپا می‌گوید که داده‌ها به بازیابی قوی اقتصادی اشاره ندارد.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
تیم ملی نوجوانان قطر تنها در شرایطی از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند که ایران با شکستی پرگل برابر کره جنوبی مغلوب شود.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار سات که منچستریونایتد پیشنهادی جدی برای جذب او ارائه کند.
رئیس جمهور گفت: آن روزی که مردم ورامین حرکت خود را آغاز کردند، در مقابل خود، رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را می‌دیدند، اما با امید و امیدواری به تغییر حاضر به جانفشانی در این راه شدند.
محسن میردامادی گفت: انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی، پیش‌نیاز‌ها و لوازمی دارد که بدون تحقق آنها، انتخابات پرشور نخواهد شد. این عدم باور در طول سال‌ها و دهه‌ها در مردم ایجاد شده است. مردم در گذشته بار‌ها به امید تغییر وضعیت و بهبود شرایط زندگی‌شان در انتخابات شرکت کردند، اما انتظارات‌شان برآورده نشد؛ لذا امروز به این نقطه رسیده‌اند که دیگر امیدی به حل مشکلات‌شان از طریق صندوق رای ندارند.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
اصفهان- شکار تصاویر یک قلاده یوزپلنگ پس از ۱۳ سال در پناهگاه حیات‌وحش عباس آباد توسط دوربین‌ تله‌ای، بیم و امیدی برای بقا و حفاظت از این گونه در خطر انقراض در کویر شرق اصفهان است.
حسن خمینی با بیان اینکه باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم گفت: باید نقاط درخشان جامعه را بیان کنیم. امروز با امپراطوری رسانه‌ای مواجه هستیم که می‌خواهد امید مردم را بر باد دهد.
در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.
گابریل ماگالاش با وجود درخشش در ترکیب آرسنال، به تیم ملی برزیل دعوت نشده و از این بابت بسیار نا امید می باشد.
اهواز - رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودکان گفت: اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است امیدواریم که معلم‌های نسل پر امیدی را برای ارتقای کشور پرورش دهند و ما به آنها این امید را بسته ایم.
در اینجا، جوانانی که در هرج و مرج و خشونت متولد شده اند، بدون امید و برنامه، به راحتی توسط گروه‌های مسلح یا شکارچیان غیرمجاز جذب می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ