مدافع لژیونر تیم ملی ایران به دنبال نمایش توانایی‌هایش برای امیر قلعه‌نویی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی درباره توافق موقت آمریکا با ایران و آنچه در عمان رخ داد، اظهار کرد: «طرفین جزئیاتی از این توافق منتشر نکردند و صرفاً یک توافق شفاهی بود که جزئیات آن برای کسی مشخص نیست، اما زمانی که سخن از توافق نانوشته مطرح می‌شود بدین معنا است که چشم‌انداز رسیدن به توافق مکتوب ولو موقت وجود ندارد و این نوع توافق نانوشته پایین‌ترین سطح یک توافق سیاسی است که تعهد و الزام ایجاد نمی‌کند و هیچ دستاوردی محسوب نمی‌شود؛ هرچند اگر خروجی این توافق کاهش تنش‌ها بود، می‌توانست مفید باشد.»
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
مجید حسینی با امضای قرارداد دو ساله سرنوشت خود برای فصل آینده را نهایی کرد.
مجید حسینی با انتشار یک استوری، جدایی خود از کایسری اسپور ترکیه را تأیید کرد.
باشگاه استقلال و جواد نکونام مذاکرات جدی برای جذب امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم شارلوا بلژیک انجام داده‌اند.
برخی از رسانه های ترکیه و ایتالیا مدعی شدند که آتالانتا قصد دارد تا مجید حسینی را به خدمت بگیرد.
دیدار با گالاتاسرای نیز به جمع دیدارهای تلخ مدافع تیم ملی ایران اضافه شد.
باشگاه کایسری اسپور از مصدومیت مدافع ایرانی خود خبر داد.
مجیب حسنی اظهارداشت: این دانش آموزان پس از تعطیلی مدرسه شهید رجایی چاهان به وسیله موتورسیکلت در حال بازگشت به روستای کوراندپ بودند که برخورد موتورسیکلت‌ها به هم سبب کشته شدن سه دانش آموز و مجروح شدن یک دانش آموز دیگر شد.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
مجید حسینی با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی، گل نخست کایسری اسپور را به ثمر رساند.
مدافع میانی تیم ملی ایران نمایش کم‌اشتباه و مطمئنی مقابل ولز داشت.
شاگردان ساوت‌گیت روی یک کار ایستگاهی کار شده چیزی نمانده بود تیم ملی فوتبال ایران را غافلگیر کنند که واکنش شجاعانه بیرانوند مانع شد ولی این اقدام هزینه زیادی برای تیم ملی داشت.
مدافع تیم‌ملی فوتبال می‌گوید با اجرای وظایف‌شان می‌توانند انگلیس را شکست دهند.
باشگاه کایسری اسپور ترکیه اعلام کرد علی کریمی و مجید حسینی دو بازیکن ایرانی این تیم به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده اند.
مجید حسینی سعی کرد در بازی با سنگال روز کم اشتباهی را پشت سر بگذارد به خصوص که به جای شجاع خلیل زاده راهی میدان شده بود.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
پس از درخشش در ترکیب کایسری اسپور ترکیه مجید حسینی امیدوار است زیر نظر کارلوس کی‌روش دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد.
با اعلام رسمی باشگاه کایسری اسپور، مجید حسینی مدافع ایرانی این تیم از بیمارستان مرخص شد.
مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به لزوم تجهیز خانه‌های محیط زیست گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا پرسش مهر رئیس جمهور در بازگشایی مدارس موضوع مهم محیط زیست باشد.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ