سازمان ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا به پرداخت ۱.۶ میلیون دلار جریمه محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
شکیرا باید 20 ماه نوامبر 2023 به بارسلونا برگردد و در اولین جلسه تخلف مالیاتی خود حاضر شود. برای او 12 جلسه دادگاه با 200 شاهد پیش‌بینی شده است.
اگرچه مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت دو سال پیش تصویب و به خودروسازان ابلاغ شده اما در دور جدید فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه شاهد تخلف خودروسازان در دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان هستیم.
پنالتی از دست رفته میلان مقابل ناپولی، یک قانون جالب داوری را نشان داد.
شرکت متعلق به میکل آرتتا و لوئیس سوارز با پرونده مالی بدهی قابل توجهی به شورای شهر لیورپول مواجه شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تخلفات هواپیمایی در بخش گران فروشی هر لحظه مورد برسسی قررا خواهد گرفت در نورز هم یکی دو تا از زیر مجموعه های شرکت های فروش بلیت تخلف داشتند که ابلاغ شد.
سه روز از تصویب قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت گذشت اما هنوز این نهاد قیمت‌ها را منتشر نکرده است.
برخی شهروندان اخیرا از تخلف جدیدی در برخی جایگاه‌های سوخت خبر می‌دهند که عجیب‌تر و پیچیده‌تر از پدیده‌های قبلی است.
تخلف نفت مسجدسلیمان در پرونده استفاده از بازیکن غیرمجاز مقابل صنعت نفت به تایید کمیته انضباطی نرسید.
تخلف مالی در پرسپولیس به شیوه آجورلو در استقلال
تخلف مالی در پرسپولیس به شیوه آجورلو در استقلال
تخلف مالی در پرسپولیس به شیوه آجورلو در استقلال
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
تخلف آشکار بیمه مرکزی در موافقت با یک ماموریت
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.
در جلسه علنی امروز مجلس اعلام شد که با تخلف سازمان‌های برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در تخصیص منابع اشتغال‌زایی، بیم آن می‌رود تولید و اشتغال در سال ۱۴۰۱ با رکود مواجه شود.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ