با اعلام سازمان صدا و سیما بازی تیم استقلال در برابر تراکتور از شبکه ۲ پخش می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
با اعلام سازمان صدا و سیما بازی تیم استقلال در برابر تراکتور از شبکه 2 پخش می شود.
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
پخش زنده بازی حساس امروز سپاهان و ملوان
با اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی، بلیت دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک رایگان شد.
هواداران فولاد واکنش خوبی به حضور علیرضا منصوریان نشان ندادند.
عدم پرداخت سهم باشگاه نساجی از تبلیغات محیطی سازمان لیگ، می‌تواند مانع پخش بازی این تیم مقابل استقلال شود.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟
مراسم پخش زنده بازی ایران و آمریکا امروز سه‌شنبه ۸ آذر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.
وزیر ارتباطات گفت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.
در حین بازی استقلال و فولاد یک جمله بحث‌برانگیز از تلویزیون شنیده شد.
معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران از تعامل با صدا و سیما برای پخش صحیح بازی های این تیم خبرداد.
معاون اجرایی باشگاه استقلال امیدوارم است صدا و سیما در مورد حق پخش مساعدت کند.
لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.
باشگاه استقلال درخصوص تلاش خود برای دریافت حق پخش و مشکلات هفته های اخیر بر سر فیلمبرداری بازی های خانگی، اطلاعیه ای صادر کرد.
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که این تیم به دلیل پخش نشدن تبلیغات دور زمین از شبکه سه سیما، در نیمه دوم بازی با مس وارد زمین نخواهد شد.
باشگاه پرسپولیس از تعامل با صدا و سیما برای پخش تلویزیونی بازی های این تیم خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از تعامل با صدا و سیما برای پخش تلویزیونی بازی های این تیم خبر داد.
لحظاتی از این دیدار به‌ویژه در نیمه نخست تحت‌تأثیر زاویه عجیب فیلم‌برداری تلویزیون بود. در واقع کارگردانی که عهده‌دار پخش زنده این دیدار بود، زاویه دوربین را به گونه‌ای انتخاب می‌کرد تا تبلیغات دور زمین، به کمترین شکل ممکن نشان داده شوند.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ