رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، با حمایت از تلاشهای این باشگاه برای جذب جود بلینگام می‌گوید این پدیده انگلیسی در رئال به ستاره‌ای در حد کریستیانو رونالدو تبدیل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که اسرائیل در حال تخریب و نابودی خود است و به پایان نزدیک شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
خوزه ماریا دل نیدو کاراسکو، نایب رییس سویا، بر این موضوع که سرخیو راموس جایی در این باشگاه ندارد تاکید کرد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.
سرمربی سابق رئال و الهلال در دفتر رئیس استقلال
مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، که 12 سال رئیس بوکاجونیورز نیز بود، فاش کرد که در سال 2006 قصد داشت به پپ گواردیولا پیشنهاد مربیگری بدهد.
سانچز آرمینیو امروز در سن 80 سالگی و پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان ریه از دنیا رفت.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.
پپ گواردیولا پس از پیروزی 4-0 برابر رئال، در جمع دوستان صمیمی‌اش از جمله رئیس جمهور سابق آرژانتین به رئال کنایه سنگینی زد.
محمود رضا پیروی گفت: «در خوش‌بینانه‌ترین وضعیت و در بهترین خودرو‌ها و با بهرمندی از جاده‌های ایمن همگی ما با خیل عظیمی از بدترین رانندگانی روبرو هستیم که محصول عدم آموزش صحیح و آگاه‌سازی آنان از میزان خطراتی است که در هنگام رانندگی با آن‌ها مواجه هستند، با آن‌ها چه خواهیم کرد؟»
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
روزنامه مارکا به نامه‌ای از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، دست یافته که او در آن خواهان دور نگه داشتن رئال مادرید از این پرونده است که باشگاه بارسا در آن به عنوان متهم حضور دارد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، مدعی شد که بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا بدون کمک داوری و در نهایت سلامت قهرمان شده‌اند.
علی تارقلی زاده رئیس سابق دپارتمان فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سرپرست دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
خسه، بازیکن سابق رئال، درک نمی کند چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد راهی رئال نشود و در پاریس بماند.
رئیس سابق فدراسیون سوارکاری گفت: من از روز شنبه رئیس فدراسیون هستم و هرکار دیگری انجام شود غیر قانونی است.
رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، به اسپورت گفت که فردا بارسا می تواند به راحتی در برنابئو رئال را شکست دهد.
رئیس پیشین سرویس‌ های اطلاعات نظامی دانمارک امروز در حالی تحت پیگرد قرار گرفت که بخش عمده‌ ای از اتهام وی با رسوایی مربوط به همکاری کپنهاگ با آژانس امنیت ملی آمریکا گره خورده است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، سال گذشته از سبک بازی تونی کروس انتقاد کرده بود. ستاره رئال شب گذشته پاسخ او را داد.
اولی هافمن، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، در 92 سالگی درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ