سانچز آرمینیو امروز در سن 80 سالگی و پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان ریه از دنیا رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که در حال حاضر رییس کمیته داوران مصر است، واکنش تندی به صحبت‌های رئیس سابق کمیته داوران مصر نشان داد‌.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
براساس گزارش جدید نمایندگان دموکرات کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، رئیس جمهور سابق این کشور در دوران تصدی، از اعلام هدایای دریافتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزار دلار امتناع کرده است.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
دیروز در دو ورزشگاه بزرگ اسپانیا هواداران فوتبال علیه بارسلونا موضع گرفتند و به پرداخت رشوه از سوی این باشگاه به نایب رئیس سابق کمیته داوران واکنشی منفی نشان دادند.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت ۷ میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، رسما شکایت خواهد کرد.
دادستانی شهر بارسلونا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، می‌گوید که از پرداختی‌های باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا اطلاع نداشته است.
سند جدید منتشر شده که نامه انریکز نگریرا، نایب رییس سابق کمیته داوران، به باشگاه بارسلوناست باعث شده که پای خوان لاپورتا به صورت جدی در این مسئله باز شود.
دادستانی اسپانیا سانچز آرمینیو، رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، را به اختلاس متهم کرده است.
دادستانی اسپانیا سانچز آرمینیو، رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، را به اختلاس متهم کرده است.
ال‌موندو شب گذشته گزارش داد که باشگاه بارسلونا قراردادی رسمی و مکتوب با انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، نداشت.
خوزه ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پس از قطع شدن واریزی‌هایش، باشگاه بارسلونا را تهدید به افشای اطلاعات محرمانه کرده بود.
پرداختی های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال 2001 شروع شده بود و در طی 17 سال در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز شد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به گزارش‌های امروز درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف این باشگاه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا واکنش نشان داد.
یکی از داوران سابق لیگ برتر به هاوارد وب، رئیس کمیته داوران این لیگ، پیشنهاد کرد بعد از رسوایی گل برنتفورد به آرسنال رئیس بخش VAR در کمیته داوران انگلیس را اخراج کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی شد کمیته اخلاق خواستار پس گرفتن هیات فوتبال خوزستان تا شنبه هفته آینده از جانشین خود شد.
معمولا در سیلاب‌های این فصل بیشتر شاهد آسیب‌های انسانی هستیم که اغلب به دلیل توجه کافی نداشتن به هشدار‌ها است. باید تمرکز لازم بر اطلاع رسانی در این خصوص باشد و رسانه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی کنند؛ مردم نباید در استان‌هایی که برای آن‌ها هشدار صادر شده است در مسیر رودخانه‌ها حضور پیدا کنند. همچنین با خودرو نیز از این نقاط عبور نکنند و در صورتی که با بارش شدید رو به رو شدند و آب روان مشاهده کردند بی گدار به آب نزنند.
کسرایی پس از اتفاقات عجیبی که در جریان یک پرونده جنجالی رخ داد، مدتی از سوی کمیته اخلاق فوتبال ایران محروم شده بود و حالا انتصابش به این سمت حساس بسیار عجیب است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ