پپ گواردیولا پس از پیروزی 4-0 برابر رئال، در جمع دوستان صمیمی‌اش از جمله رئیس جمهور سابق آرژانتین به رئال کنایه سنگینی زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
حضور فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در تمرین رئال مادرید و مشت‌های وینیسیوس به او بازتابی جالب در رسانه‌ها داشت.
پی اس جی کامیونیتی بار دیگر تاکید کرد که کیلیان امباپه همین تابستان به رئال می پیوندد و اعلام رسمی قبل از عزیمت پی اس جی به تور آسیایی (31 تیر) خواهد بود.
خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، کری خواندن برای رئال مادرید را مانند چند سال گذشته از همین ابتدای فصل آغاز کرده است.
رئال مادرید اغلب از خریدهای اسپانیایی خود خاطرات خوشی ندارد و به همین دلیل فشار روی خوسلو و فران گارسیا در فصل پیش رو مضاعف خواهد بود.
اندریک دسوزا تاکید کرد که از کودکی به بازی در رئال مادرید فکر می کرد و به همین دلیل پیشنهاد سایر باشگاهها خیلی برایش اهمیت نداشت.
آلفونسو دیویس طبق ادعای بیلد و مارکا قصد جدایی از بایرن در همین تابستان را دارد و مقصد مورد علاقه او رئال مادرید است.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، به دنبال پیدا کردن خانه‌ای در مادرید است و همین موضوع باعث خوشحالی هواداران رئال شده است.
سرمربی سابق رئال مادرید به سکان‌دار کنونی هدایت این تیم توصیه کرد پیشنهاد برزیل را بپذیرد.
بارسلونا نه فردا که همین امشب نیز می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، درخواست ویژه‌ای از وینیسیوس جونیور برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی داشت.
مادرید با اکثریتی از بازیکنان فداکار و متواضع تشکیل شده و همین رابطه خوب و از خود گذشتگی کاری کرده که ترکیب قوهای سپید دوست داشتنی تر از هر زمان دیگری باشد
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
رئال مادرید قصد دارد همین زمستان راهی برای خلاصی از دست ادن هازارد پیدا کند.
از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
مثلث طلایی رئال مادرید، نام هایی که از همین حالا در موزه تاریخ این باشگاه یک جایگاه اختصاصی دارند.
مثلث طلایی رئال مادرید، نام هایی که از همین حالا در موزه تاریخ این باشگاه یک جایگاه اختصاصی دارند.
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید خیلی از بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال دنیا میزان چربی بدن‌شان در همین حدود بوده است و این مسئله نشان دهنده آمادگی بدنی لوکادیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ