ویدیویی از گشتزنی بالگردهای سپاه در آسمان زاهدان جهت شناسایی عاملان تیراندازی امروز و درگیری با تحرکات احتمالی تروریست‌ها را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گشت‌زنی رزمندگان حزب الله نزدیک یک شهرک صهیونیست‌نشین در شهر «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گشت‌زنی رزمندگان حزب الله نزدیک یک شهرک صهیونیست‌نشین در شهر «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در ادعایی تنش‌آفرین و ناقض اصل چین واحد، ادعا کرد: ناوهای اروپایی باید در تنگه تایوان گشت‌زنی کنند!
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
پلیس نیویورک رسما شروع به استفاده از ربات‌ها برای گشت زنی در خیابان‌های شهر کرده است.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو بمب افکن راهبردی توپولف تو-۹۵ بر فراز دریاهای چوکچی و اختسک گشت زنی انجام دادند.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.
امور وظیفه شناس پلیس می گوید: چند روز پیش همین طور که در حال گشت زنی بودیم ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت که در کنار خیابان متوقف شده بود نظرم را به خود جلب کرد اول مشکوک شدم. از خودرو پیاده شدم تا علت متوقف شدن موتورسیکلت را بدانم که چشمم به مرد جوان افتاد که از سرما یخ زده بود.
کشتی سوخوتای متعلق به نیروی دریایی تایلند اواخر روز یکشنبه در حال گشت زنی در سواحل این کشور بود که با جزر و مد شدید روبرو شده و قسمت زیادی از آن به درون آب رفت. نیروی دریایی تایلند اعلام کرده با همه امکانات در جستجوی یافتن ۳۱ ملوان و خدمه مفقود است. ۷۵ نفر از ۱۰۶ پرسنل حاضر در این کشتی به سلامت از آب خارج شده‌اند.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
ساعتی پیش افراد سرنشین یک پژو ۴۰۵ به ماموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان که در حال گشت زنی در حوزه‌ی استحفاظی خود بودند حمله کردند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، گشت زنی دریایی مشترک این کشور و چین در اقیانوس آرام آغاز شد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
نیروی فضایی ایالات متحده اخیراً سگ‌های رباتیکی را برای گشت زنی در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال مورد آزمایش قرار داده است. این ربات‌ها برای انجام گشت‌زنی، صرفه جویی در زمان و کمک به انسان‌ها در نظر گرفته شده اند.
روح‌الله ابوطالبی در خصوص حذف قلیان از حاشیه زاینده‌رود، گفت: طبق قوانین، موضوع جمع‌آوری قلیان و هرگونه دست‌فروشی توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ