منتظری گفت: بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: «کلیت مجلس از بیان نظر خودش در قبال لایحه عفاف و حجاب واهمه دارد و ترجیح می‌دهد جای دیگری با این موضوع درگیر باشد و افکار عمومی آن‌ها را مورد چالش قرار دهند».
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می‌گوید: به دولتمردان توصیه می‌کنیم که در صدد تحکیم انسجام داخلی برآیند و محور برنامه‌ریزی‌ها در همه امور چه در سیاست داخلی و چه در اقتصاد، مشارکت دادن مردم باشد. یعنی مردم باید در حوزه اقتصاد و سیاست مشارکت کنند. الان هیچ زمینه‌ای برای مشارکت مردم وجود ندارد و مردم می‌بینند که نمی‌توانند در حوزه اقتصاد و سیاست موثر واقع شوند.
احمد علیرضابیگی، نماینده‌ی تبریز در مجلس یازدهم و از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد درباره‌ی سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: «آقای دکتر احمدی‌نژاد» بیمار و رنجور نبوده اما تشخیصش این بود که اعتراض در این شرایط بازی در زمین دشمنانی است که به دنبال براندازی‌اند.
ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
با تصمیم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محدودیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس رفع شد.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
در پی اعلام ممنوعیت نطق نماینده تبریز توسط رئیس مجلس از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، احمد علیرضا بیگی در واکنش به این موضوع واکنش نشان داد.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی‌شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند.
«احمد علیرضا بیگی»، نماینده مجلس در دادسرا تفهیم اتهام و آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری از آن صادر شده است.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس تفهیم اتهام آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شد
دادستان کل کشور گفت: بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
دادستان تهران از احضار احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی به دادستانی تهران خبر داد.
احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره واگذاری شاسی بلند‌ها و ادعای واگذاری خودرو‌ها به نهاد ریاست جمهوری گفت: هر مال ناحقی که گرفته شده باشد باید به بیت المال برگردد و این اتفاق عجیب نیست.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
احمد علیرضابیگی با تأیید اظهاراتش درباره اهدای خودرو به برخی نمایندگان گفت: «بدیهی‌ترین و روشن‌ترین موضوع این است که بین ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو بین کارکنان مجلس ونمایندگان تقسیم شده است. این موضوع سبب شده است بده بستان نامتعارفی میان ما در مجلس به‌عنوان دستگاه نظارتی و خودروساز اتفاق بیفتد.»
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
احمد علیرضابیگی درباره سکوت خبری محمود احمدی‌نژاد در قبال اعتراضات مردم گفت: ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس در رابطه با جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با قوه قضائیه، گفت: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید؛ یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم. تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف می‌شود.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم. تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف می‌شود.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ