نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید تقصیر فدراسیون نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید داوران بالای ۴۵ سال بر اساس اساسنامه فدراسیون کنار گذاشته می‌شوند.
علی وزیری‌پناه می‌گوید باغ خرمای او در بم باعث شده تا قید حضور در لیگ برتر را بزند و به مس کرمان بپیوندد!
اگر به دنبال راهی برای درمان تعریق زیاد هستید، ابتدا باید ببینید علت تعریق زیاد چیست. رژیم غذایی نامناسب، استرس، داشتن بیماری‌های زمینه‌ای و بیماری هایپرهیدروزیس برخی از دلایل تعریق زیاد است.
گوش درد‌ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند. در بعضی موارد اتفاق می‌افتد که درد‌های سینوسی، مفصلی، دندانی و گیجگاهی در جلوی خود گوش یا حتی درد‌های گردن ممکن است با گوش درد خودرا نشان دهند.
جنبش حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بهای جنایت علیه شهید خضر عدنان را پرداخت خواهد کرد، تأکید کرد که این رژیم باید به علت ارتکاب این جنایت محاکمه شود.
اگرچه بازسازی خانه‌های قدیمی به علت صرف زمان و هزینه بالا ممکن است چالشی پر استرس و اضطرابآور به نظر برسد، داشتن یک طرح منظم و کارشناسی شده می‌تواند آن را به یک پروژه موفق تبدیل کند.
در این ایام حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد میزان مصرف آب افزایش می‌یابد، باید در این شرایط شهروندان تغییر الگوی مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند، انرژی آب مانند سایر انرژی‌ها مانند برق و گاز نیست که بتوان به راحتی آن را منتقل کرد، باید در حفظ آن کوشا باشیم تا همیشه این منابع را به‌طور پایدار در دسترس داشته باشیم.
یک نماینده مجلس گفت: در کوتاه‌ترین زمان باید علت مسمومیت دانش‌آموزان مشخص شود، باید هر چه زودتر عواملی که این اقدام ناشایست را انجام دادند، شناسایی شده و با آنان برخورد جدی شود.
جوئلیتون دو هفته دیگر باید در دادگاه شهر نیوکاسل حضور یافته و از خود دفاع کند.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در حالی در جلسه‌ای با کمیته اجرایی فدراسیون شرکت می‌کند که باید درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از این کمیته توضیح بدهد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طبق استانداردها باید در شرایط عادی ۳۲۰ تن برداشت زعفران داشته باشیم که امسال ۱۸۰ تن بوده که نشان از کاهش حدود ۵۰ درصدی برداشت دارد.
وزیر صمت گفت: تاخیر در واردات خودرو به این دلیل است که وارد کننده باید مذاکره کرده و قرارداد منعقد کند، از جانب ما مانعی وجود ندارد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علیرغم هشدارها، عدم مدیریت به موقع درون و برون‌سازمانی منجر به اخلال در بازار دارو شد، باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز شربت ساده سرماخوردگی در دسترس نیست.
نماینده کارگران گفت: کارگری که قرارداد کارش سه‌ماهه است به‌چه‌شکلی می‌تواند اجاره خانه‌اش را یک‌ساله ببندد؟ کارگری که بیست سال است در یک کار با ماهیت مستمر مشغول به کار است تا کی باید گرفتار قرارداد موقت سه‌ماهه و شش‌ماهه باشد؟ به همین علت کمیته امنیت شغلی به این نتیجه رسید که سقف سال تعریف کند و اگر کسی در کارگاهی چهار سال کار کرد و با او قرارداد موقت بسته شد، بعد از گذشت ۴ سال قراردادش دائمی شود.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند باید تلنگری برای آنها باشد تا خودشان را به سطح بالایی برسانند.
عضو شورای شهر تهران گفت: درختان متعددی در مناطق مختلف شهر تهران خشک شده‌اند اما مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند، برخی از درختان به دلیل ساخت و سازها خشک می‌شوند.
حجت‌الاسلام دماوندی گفت: حجاب، محدودیت نیست؛ مراکز فرهنگی دینی باید فلسفه حجاب و فواید آن را برای نسل جوان بازگو کنند و شبهات مربوط به حجاب را برطرف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ