پرردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال، معتقد است پپ گواردیولا هنوز خاطره تلخ حذف سال گذشته سیتی برابر رئال را فراموش نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کنونی استقلال دو سال قبل و در چنین روزی با شکست تیم کنونی‌اش جام را به اهواز هدیه داد.
مربی منچستریونایتد پس از شکست برابر رئال، از وضعیت نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت که بر خلاف تابستان قبل، بازیکنانی که مد نظر دارند، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند.
لیندا کایسدو، بانوی فوتبالیست تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید، رکورد بزرگی در تاریخ فوتبال ثبت کرد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
تیم فوتبال زیر 17 ساله های آلمان توانست قهرمان اروپا شود.
مادرید سی اف اف کار بزرگی انجام داد و یک شکست به تیم زنان بارسلونا تحمیل کرد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خرید تضمینی گندم استان از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشت و رکورد خرید گندم سال های قبل استان شکسته شد.
15 سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی در بازی برابر میدلزبرو در لیگ برتر با هشت گل شکست خورد. تابستان همان سال شیخ منصور مالک باشگاه سیتی شد و ورق برگشت.
سعید که دزد اصلی در سرقت این ماشین‌ها است می‌گوید: من ۳۹ سال دارم و تا امروز حدود ۱۲ سال سابقه زندانی شدن به دلایل مختلف دارم. ۳ سال قبل بعد از اینکه آزاد شدم، توبه کرده و تصمیم گرفتم دیگر هیچ جرمی مرتکب نشوم. راستش اگر شرایط اقتصادی این‌گونه نبود و همسرم طلاق نمی‌گرفت هرگز دوباره دست به سرقت نمی‌زدم.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
پرسپولیس با کسب پیروزی دشوار در آبادان ضمن گرفتن انتقام شکست سال قبل ،با سپاهان در صدر جدول شریک شد‌. تساوی خانگی گل‌گهر مقابل مس کرمان این تیم را از جمع مدعیان تا حدود زیادی عقب انداخت
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
مرد شماره یک شطرنج جهان با قبول شکست مقابل شطرنج‌باز ۱۸ ساله پس از ۸ سال در دو بازی متوالی شکست خورد.
اولین برد سیتی مقابل لیورپول در سال 2022 بود که باعث شد شاگردان پپ پیش از پایان سال، طلسم شکنی کنند.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
رئیس تیم مرسدس آلمان اعتراف کرد شکست دادن ردبول اتریش قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک در سال 2023 بسیار سخت خواهد بود.
دانیال سهرابی با یک کام‌بک تاریخی مدال طلای کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان را کسب کرد تا مبارزه او با حریف فرانسوی، کاندیدای مبارزه سال شود.
رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.
ایران به عنوان بخت نخست قهرمانی مسابقات المپیاد جهانی زیر ۱۶ سال، مقابل آذربایجان شکست خورد و در رده دهم قرار گرفت.
دکتر حسین کچویان، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: شکستی که هاشمی در انتخابات ۸۴ خورد، سبب شد روند رادیکالیسم را شدت ببخشند تا ۸۸ که کار را تمام شده فرض می‌کردند.
امروز دشمن اذعان دارد که "فشار حداکثری شکست خورده است و ایران برتری هوایی ما را بعد از 80 سال به دست گرفته است و به یک قدرت بلامنازع تبدیل شده است."، و به‌گفته بعضی از سران کشورهای عربی مبدأ تاریخ باید قبل و بعد از سرنگونی هواپیمای جاسوسی گلوبال هاوک تعیین شود.
باشگاه رئال مادرید پس از دو سال به بازیکنانش پاداش قهرمانی داد که البته رقم آن قابل مقایسه با پاداش‌های قبل از کرونا نیست.
هزینه جرم در کشور پایین است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ