وزیر راه وشهرسازی گفت: وام خرید مسکن به ۵۵۰ میلیون تومام خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش وام خرید و ساخت مسکن نخبگان به یک میلیارد تومان خبر داد.
مدیر عامل سازمان نوسازی تهران گفت: باید رقم وام در بخش نوسازی بیشتر شود و با افزایش رقم وام مردم خودشان وارد نوسازی بافت فرسوده می‌شوند.
وزیر راه وشهرسازی گفت: وام ساخت مسکن به ۵۵۰ میلیون تومام خواهد رسید.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن از سوی کارشناسان اعلام شدکه زمان پرداخت وام 4 متر خانه هم نمی توان خرید از سوی دیگر خط ریلی شلمچه- بصره که تا سال 2023به بهره برداری خواهد رسید.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن جوانان بود که از سوی سرپرست بانک مسکن اعلام شد همچنین از سوی دیگر در بخش ریلی نیز ایران توانسته به خودکفایی برسد.
سرپرست بانک مسکن از افزایش دو برابری سقف پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح‌کنندگان حساب در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
افزایش ۲۵ درصدی «وام ازدواج»
درخواست‌های وام مسکن آمریکا افزایش ۷.۴ درصدی را ثبت کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس توضیحاتی درباره میزان افزایش وام ازدواج و فرزندآوری برای سال آینده داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
واردات خودرو مانعی ندارد، پرداخت وام خرید لوازم خانگی ایرانی، عدم افزایش قیمت شوینده‌ها و رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی تولید فولاد از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ثبات نسبی بازار حواله دلار در سامانه نیما گفت: تأمین ارز در سامانه نیما از ابتدای سال جاری تا ۲۶ آبان به ۴۲ میلیارد دلار رسیده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در طول یک سال اخیر دو بار مبلغ وام بازنشستگان را افزایش دادیم بار نخست از ۴ به ۸ میلیون تومان و بار دوم در مهرماه وام را به ۱۵ میلیون تومان رساندیم.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش وام اشتغال سربازان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: رئیس جمهور سند ملی مهارت آموزی و اشتغال سربازان را تایید کرد.
شفافیت و نقدشوندگی دو مولفه مهم بازار سرمایه هستند که نبود هر یک از آنها روند بورس را دچار مشکل می‌کند. سوال اینجاست که وضعیت شفافیت و نقدشوندگی بورس تهران در دو سال گذشته چگونه بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ