رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ثبات نسبی بازار حواله دلار در سامانه نیما گفت: تأمین ارز در سامانه نیما از ابتدای سال جاری تا ۲۶ آبان به ۴۲ میلیارد دلار رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی سلاجقه درباره کاهش آب در دریای خزر، اظهار کرد: ورودی‌های دریای خرز از سوی کشور‌های همسایه بسته شده است مخصوصا ورودی رود ولگا بسته شده است. از طرفی میزان بارش در کل حوزه آبخیز دریای خزر کاهش یافته است.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
با افزایش اقدامات صهیونیست‌ها در خصوص بستن ورودی‌های مسجدالاقصی، اهالی مسجدالاقصی فراخوان‌هایی را جهت مقابله با طرح‌های شوم صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی، صادر کردند.
پانزدهمین روز متوالی است که اشغالگران صهیونیست با بستن ورودی‌های اصلی روستای المغیر در رام‌الله، به محاصره آن ادامه می‌دهند.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
تیراندازی به نیروهای ارتش اشغالگر اسرائیل در یکی از ورودی‌های نابلس صهیونیست‌ها را سردرگم کرد.
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان از ترافیک سنگین در ۳۰ کیلومتری ورودی‌های شهر اصفهان در ساعات پایانی تعطیلات نوروز خبرداد.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
بعد از اینکه شاه دست‌نشانده تاجگذاری می‌کند و بر تخت سلطنت می‌نشیند، یکی از ورودی‌های مهم تهران آن زمان را به میدان تبدیل می‌کنند و نام ‌۲۵ شهریور بر آن می‌گذارند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در معابر ورودی کلانشهرها و خصوصاً شهر تهران بار ترافیک صبحگاهی به نسبت روز گذشته افزایش یافته است.
یکی از این رفتار‌های متخلفانه که اتفاقا در ورودی‌های محدوده پرتراکم و پرآلوده مرکز شهر (محدوده طرح ترافیک) بسیار رایج است، مخدوش کردن پلاک در وقت ورود به منظور اجتناب از ثبت عوارض و جریمه است. برخی نیز به موتورسواران متوسل می‌شوند و از آن‌ها می‌خواهند با حرکت پشت خودرو پلاک را بپوشانند تا از محدوده ثبت پلاک توسط دوربین‌های هوشمند عبور کنند.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی‌های این شهرستان خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ثبات نسبی بازار حواله دلار در سامانه نیما گفت: تأمین ارز در سامانه نیما از ابتدای سال جاری تا ۲۶ آبان به ۴۲ میلیارد دلار رسیده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده بود که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۴ آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی عصر روز گذشته پیش اعلام شد که این دانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های خود استقرار یابند.
رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن اراضی اشغالی فلسطین را به مناسبت عید یهودی غفران صادر کرد.
ارتش اوکراین ساعاتی پیش مدعی شده بود که نیرو‌های این کشور ورودی‌های شهر «لیمان» در منطقه دونتسک رسیده اند و هزاران نظامی روس در این شهر هم اکنون در محاصره قرار دارند.
مجری خط ۶ مترو تهران گفت: ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط ۶ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.
رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: از مدیران خواسته‌ایم ترجیحا طراحی جدید برای ورودی‌های جدید انجام شود و برای دیگر ورودی‌ها رنگ و مدل تغییر نکند تا دانش‌آموزانی که احتیاج ندارند دوباره خریداری نکنند، زیرا به خاطر شرایط کرونا و غیرحضوری بودن مدارس، ممکن است لباس سال گذشته کارایی داشته باشد.
آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه گام‌های مهمی برای هوشمندسازی مالیاتی برداشته شده است، گفت: نتایج هوشمندسازی در افزایش کارایی، رشد وصولی‌ها و افزایش تمکین مالیاتی قابل مشاهده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ