وزیر راه و شهرسازی از مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش وام خرید و ساخت مسکن نخبگان به یک میلیارد تومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید فهمید که فلسفه این قانون چیست؟ حدود تعریف شده برای پوشش تا چه حد سلیقه‌ای است؟ مجازات‌های مزبور براساس چه منطقی است؟ نظرات مردم کجا لحاظ شده است؟ مخالفان طرح چه می‌گویند؟ تناسب جرم و مجازات در این موارد چیست؟ هدف از مجازات‌های مالی تامین منابع مالی بودجه است یا هدفی بازدارنده دارد؟ نظرات نخبگان فقهی، جامعه‌شناسی و... چیست؟
نخبگان سیاسی ایران باید اطمینان داشته باشند که ظهور احتمالی چین به‌عنوان قدرت غالب، بدین معنی نیست که پکن با سیاست‌های هسته‌ای، منطقه‌ای و موشکی آن‌ها همراهی کامل خواهد داشت. آن‌ها حتی باید این انتظار را داشته باشند که چه‌بسا مخالفت چین با سیاست‌های ایران بسیار شدیدتر و روش آن تندتر باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: حضور شایستگان و نخبگان در انتخابات را فرصتی برای حل مسائل کشور می‌دانیم و شورای نگهبان چک سفید امضا به کسی نمی‌دهد.
موج انتقادات به وزیر علوم دولت سیزدهم در حالی شدت گرفته است که جریان‌های موافق و منتقد دولت در انتقاد به محمدعلی زلفی‌گل، حول عملکرد در برگزاری کنکور و پذیرفته شدن متقلبان و همچنین موج مهاجرت نخبگان، انتقاد دارند.
نخبگان فناوری اطلاعات و ارتباطات با گذشتن از سد تحریم‌ها و تولید و تجاری سازی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی موفق شدند انحصار خارجی ها را در زیست بومی ICT کشور بشکنند.
تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان نخبه ایرانی خارج از کشور در نشست با معاون علمی مطالباتی را پیرامون خدمت سربازی، دوره پست داک و اشتغال نخبگان پس از بازگشت مطرح کردند.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
تیم نئوپن دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول مسابقات جهانی «پتروکاپ» در حوزه نفت و گاز شد.
دانشجویان نخبه خارجی مقیم ایران طی بازدیدی از نزدیک با دستاوردهای شرکت های عضو پارک علم وفناوری پردیس آشنا شدند.
پرسپولیس بعد از دو سال غیبت در آسیا به این مسابقات بازمی‌گردد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه توانمندی نخبگان در خدمت پیشرفت صنعت کشور بکار گرفته می‌شود، بر نقش موثر مدیران ارشد استانی‎ در موفقیت هسته‎ های مسئله‌محور تاکید کرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار می کند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خودکفایی نیروهای مسلح با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان داخلی کشور موجب شده تا بازدارندگی کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای آینده کشور برنامه و راهکار داشته باشیم و این موضوع از دست نخبگان برمی‌آید چراکه آنها آینده‌سازان کشور هستند.
باید پرسید آقایان خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی، جهانگیری و بسیاری از شخصیت‌های معتدل و دلسوز نظام چرا به حاشیه رفته‌اند و اگر این افراد که به تعبیر رهبر انقلاب نقش خواص را ایفا می‌کنند، فضای تأثیرگذاری و کنشگری را داشتند، آیا این‌گونه جامعه از نخبگان عبور می‌کرد و اصل نظام هدف قرار می‌گرفت؟
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی المپیاد‌های علمی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان برگزیده در المپیاد‌های علمی مشخص و نحوه ورود بدون کنکور نخبگان به آموزش عالی اعلام شده است.
دموکراسی مبتنی بر برابری است و قرار است همه شهروندان از فرصت برابر تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی برخوردار باشند. با این وجود، برای مدت زمانی طولی در ایالات متحده سیستم‌های سیاسی و انتخاباتی تامین کننده منافع نخبگان و افراد ثروتمند با هزینه افراد فاقد مدرک دانشگاهی بوده اند.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با موفقیت وضعیت موجود را برای دو دهه حفظ کرد. با این وجود، او ناگهان به یک ویرانگر و فردی خرابکار تبدیل شد.
رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور در این پژوهشگاه خبر داد.
صدر به دنبال تحمیل چیزی است که با اجماع نمی‌تواند به دست آورد. برای دو دهه، نخبگان سیاسی عراق صدر را تحت کنترل داشتند. با این وجود، در سراسر طیف سیاسی بغداد، امروز تنها اتفاق نظر این است که نظم شکل گرفته عراق در دوره پس از ۲۰۰۳ میلادی شکست خورده است. سیستم در حال فروپاشی است.
مطهری تاکید کرد : مردم و نخبگان باید بدانند مذاکرات در چه مرحله ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ