هرنان کرسپو، سرمربی الدحیل پس از قهرمانی تیمش در لیگ قطر از حضور در این کشور ابراز خرسندی کرد و دوحه را برای آرژانتینی‌ها خوش یمن دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ملی سوخت موریتانی و دو شرکت «شل و انرژی قطر»، روز گذشته در نواکشوت، پایتخت موریتانی، توافقنامه ای امضا کردند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور ۵۰۰ مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته ۵۰۰ روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطر گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی گفتگو کرد.
امیر قطر استعفای نخست وزیر این کشور را پذیرفت و فرد دیگری را به جای او منصوب کرد.
لیونل مسی و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی به کشورشان بازگشتند. لیونل مسی در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته بود از هواپیما خارج شد. آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از تساوی مهیج ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و قهرمان جهان شد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
اعضای تیم ملی مراکش با وجود حذف از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر، مورد تمجید رسانه‌های کشورشان قرار گرفتند.
تعداد زیادی از هواداران کرواسی برای تشویق تیم ملی کشورشان برابر آرژانتین، راهی دوحه قطر شده اند.
هواداران مراکشی برای دیدن بازی تیم ملی کشورشان با فرانسه در نیمه نهایی به دوحه خواهند رفت.
تیم ملی مراکش در حالی به تاریخ‌سازی خود در جام جهانی ادامه می‌دهد که از حمایت حداکثری در قطر برخوردار است.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
هواداران اسپانیا برای سومین دوره متوالی با ناکامی تیم ملی کشورشان در جام جهانی روبرو شدند.
سعید مامونی فرد الجرائری که اتوئو بیرون استادیوم 974 با او درگیر شد، خواهان کمک قطر و برخی چهره‌های کشورش برای احقاق حقوقش شده است.
وزیران خارجه ایران و قطر در گفتگوی تلفنی تحولات روابط دو کشور خصوصاً در دوره پس از دیدار متقابل مقامات عالی ایران و دولت قطر از دو کشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان قصد دارد همچون دو دیدار قبلی ایران مسابقه با آمریکا را نیز از نزدیک تماشا کند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: سرمایه گذاران قطری با حضور در ایران و سرمایه‌گذاری به تولید کالاهای مورد نیاز قطر می‌پردازند تا این کالاها به کشورشان صادر شود.
اعضای تیم ملی غنا در قطر متوجه شدند پیراهن‌هایی را که قرار است با آن‌ها به میدان بروند در کشورشان جا گذاشته‌اند!
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
تیم ملی ژاپن یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به عنوان اولین تیم در روز دوشنبه، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد کشور قطر خواهد شد.
رئیس فیفا با ارسال نامه ای به ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی از آنها خواست وارد مباحث ایدئولوژیک نشوند.
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری است که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده دارد.
حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر گفت که آنهایی که منتقد افزایش قیمت انرژی هستند، فراموش کرده اند که خود مالیات های هنگفتی را بر مشتقات انرژی در کشورشان وضع می کنند.
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است شانس دو کشور بزرگ آمریکای جنوبی برای قهرمانی در قطر بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ