شماره پیراهن بازیکنان این تیم در حالی اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی شماره هشت این تیم را که در گذشته بر تن بازیکنانی همچون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، علی کریمی، مهدی هاشمی نسب و احمد نورالهی بود، بر تن می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی به طور رسمی شماره بازیکنان در فصل جدید را اعلام کرد ولی به سه ستاره این تیم شماره‌ای اختصاص داده نشده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس باید به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و وارد لینک ثبت‌نام شوند. بعد از ورود، در مرحله ثبت اطلاعات هویتی کارت ملی و شماره‌ی پشت آن نیاز است و در این مرحله اطلاعات اولیه فردی أخذ می‌شود.
سجاد شهباززاده در مس رفسنجان شماره‌ای را برتن می‌کند که با آن عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.
شماره 10 افسانه‌ای بوکا جونیورز که پیش از این بر تن بازیکنانی مانند دیگو مارادونا، خوان رومان ریکلمه و کارلوس توس بوده است، شماره‌ای خواهد بود که ادینسون کاوانی بر تن می‌کند.
جیمز مدیسون که به تازگی به تاتنهام پیوسته در تمرینات پیش فصل این تیم با شماره‌ای نامعمول دیده شد.
لیورپول تایید کرد که داروین نونیز در فصل پیش رو شماره 9 را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که سال‌ها در اختیار روبرتو فیرمینو بود.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
در فوتبال ایتالیا از این پس باشگاه ها اجازه ندارند شماره 88 را به بازیکنانشان بدهند.
اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
با رسمی شدن انتقال جود بلینگام به رئال ماردید این سوال مطرح است که او چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد و کدام شماره‌ها در این تیم خالی است؟
استاد بزرگ آذربایجانی می‌گوید که مگنوس کارلسن مرد شماره‌ یک شطرنج جهان به دلیل اینکه همه را شکست‌ داده‌ است، علاقه ای به شطرنج ندارد.
یکی از مصوبات دیروز مجلس که خبرساز شد مربوط به اصلاح ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس بود. بر اساس ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس که در سال ۱۳۹۵ هم اصلاح شده در هر مرحله‌ی انتخاباتی هر شخص واجد شرایط فقط می‌تواند یک بار با ارائه‌ی شناسنامه و شماره‌ی ملی یا کارت ملی رأی دهد.
لیونل مسی در شرایطی تعداد گل‌هایش با باتیستوتا در جام جهانی برابر شد که میانگین گلزنی شماره‌ ۹ افسانه‌ای آلبی‌سلسته به مراتب بهتر از لئو است.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
کی‌روش در گذشته بعضا با قهر و آشتی‌های مکرر زمینه و بستر ایجاد چالش بی‌اثری را در فوتبال ملی ایجاد می‌کرد، موضوعی که حوصله بسیاری از طرفدارانش را نیز سر برده بود
همچنین شماره در نظر گرفته شده برای این بازیکن، شماره ۲۵ است که در پرسپولیس با نام زنده‌یاد مهرداد میناوند عجین شده است.
به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی گنجی همان گم شده پرسپولیس و بهترین جانشین برای سید جلال حسینی باشد.
شماره‌ی سیصد و پنجاه و چهارم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بازدارندگی، زیر سایه ایمان و مجاهدت» منتشر شد.
شماره‌ی سیصد و پنجاه و چهارم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بازدارندگی، زیر سایه ایمان و مجاهدت» منتشر شد.
پیراهن شماره ۴ را در اغلب تیم‌های دنیا، مدافعان میانی می‌پوشند و در پرسپولیس نیز در ۶ سال اخیر، سید جلال حسینی آن را پوشیده است اما...
شماره‌ی سیصد و پنجاه و سوم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «احیاگر اسلام» منتشر شد.
دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با شماره‌ای که در پرسپولیس بازی می‌کرد، در لیگ بیست و دوم به میدان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ