تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
محمد شریفی، هافبک تیم فوتبال نساجی امیدوار است با ارائه عملکردی خوب، یک‌بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
استقلال در وام جدید چه چیزی را رهن بانک کرد؟
دروازه‌بان استقلال در روز تعطیلی تمرینات به مرکز ملی فوتبال رفت و به صورت اختصاصی تمرین کرد.
هافبک استقلال شایعات مطرح شده درباره خودش و میزان آسیب‌دیدگی ای که برایش پیش آمده تکذیب کرد.
سارقان زورگیر چه برسر مربی استقلال آوردند؟
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
چه کسی جای محبی در استقلال فیکس می‌شود؟
محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: خارجی‌های پرسپولیس درست تغذیه شوند استقلال که هیچ، هر تیمی باشد نمی‌تواند جلوی پرسپولیس دوام بیاورد.
فتح‌الله‌زاده به دنبال این است که در وهله اول بتواند با سازمان لیگ به تعامل برسد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد مدیرعامل استقلال می‌تواند با خیالی آسوده‌تر به سایر امور باشگاه بپردازد.
برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال درشرایطی که قبل از انتشار خبر قطعی حتی گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد آن صورت نگرفته بود، نشان می‌دهد این تصمیم از سوی مقاماتی بالاتر از هیات مدیره صورت گرفته است.
در صورتی که ساپینتو در استقلال موفق شود مدافع این تیم در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی سال سختی را پیش رو دارد، استقلال ساپینتو برای تکرار قهرمانی همه ابزار لازم را درکنار هم دارد.
اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در نظر دارند پس از پایان پنج هفته ابتدایی لیگ برتر و در تعطیلات پیش رو برای برپایی اردوی تیم ملی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنند.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
ورود توده گرد و خاک به نوار غربی و مرکزی کشور
هزینه‌کرد‌های پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.
بعد از مذاکره ای که مدیران استقلال با علی فروغی داشتند، مشخص نیست چه امتیازی به آبی‌ها داده شده اما حالا قرار است جشن قهرمانی این تیم هم به صورت زنده از طریق شبکه سه پخش شود.
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت
ساپینتو تمرینات استقلال را چه زمانی آغاز می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ