رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، اشاره‌ای کوتاه به مشکلات داوری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
آندره اونانا امروز در جریان بازی دوستانه برابر لانس بدترین گل ممکن را دریافت کرد و از وسط زمین دروازه‌اش باز شد.
پژوهشگران همچنان فکر می‌کنند سطح اکسیژن نقشی کلیدی در تکثیر گونه‌های چندسلولی داشته است. اما می‌گویند این کاهش اکسیژن بود که در نقش عامل نهایی ظاهر شد.
این پنالتی در دقایقی که سپاهان با یک گل مشکوک به آفساید پیش افتاده بود، به خوبی تاثیر اشتباه داور در نتیجه نهایی مسابقه و شاید تعیین قهرمان فصل را نشان می‌دهد.حالا مدیر به اصطلاح بااخلاق و مبادی آداب سپاهان کجاست و لپ تاب معروفش چه شد؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
یک کارشناس حوزه سلامت گفت: استدلال هایی مانند مصرف پایین محصولات آلوده به سموم پرخطر تاثیری در سلامت انسان ندارد، اشتباه است.
یک کارشناس حوزه سلامت گفت: استدلال هایی مانند مصرف پایین محصولات آلوده به سموم پرخطر تاثیری در سلامت انسان ندارد، اشتباه است.
یحیی گل‌محمدی با آوردن سروش رفیعی به زمین مسابقه، جریان بازی را به نفع پرسپولیس عوض کرد.
فوق تخصص روانپزشکی، با اشاره به تاثیر مستقیم سلامت روان بر افزایش کیفیت زندگی افراد، گفت: متاسفانه برخی افراد، تصورات اشتباهی در خصوص سلامت روان دارند.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تایید اشتباه داور در بازی نساجی - مس رفسنجان تاکید کرد که داوران با اشتباه تاثیرگذار جریمه خواهند شد.
کارشناس داوری مارکا می‌گوید سزار سوتو، داور دیدار رئال مادرید و ویارئال، دو اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی داشته است.
دیدار استقلال و صنعت نفت تحت تاثیر دو صحنه مشکوک داوری قرار گرفت.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
اشتباه تاثیرگذار متئو رایان در شکست شب گذشته استرالیا برابر آرژانتین واکنش‌برانگیز شد.
مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه در صورتی می‌تواند کارساز باشد که چالش‌ در متغییرهای مهم و تاثیرگذار در بازار، رفع بشود. گمان می‌کنم سازمان بورس در این برهه زمانی باید تمرکز و توان خود را صرف رایزنی برای برطرف شدن تصمیمات اشتباه بودجه‌ای کند.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
تورج حق‌وردی معتقد است حیدری قضاوت خوبی را در دیدار ذوب‌آهن داشت، اما یک اشتباه تاثیرگذار این دیدار رخ داد.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ