تیری آنری فاش کرد چطور در ابتدای پیوستنش به بارسلونا، ژاوی او را سرجایش نشانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ اعتراف کرد که تیمش هیچ شانسی برای پیروزی مقابل ایران نداشته است.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل وردربرمن، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.
شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.
اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، می‌گوید بایرن امشب برابر لایپزیش بدون روحیه کافی به میدان رفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن شده بودند خبر داد.
تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، در گفتگو با پائولو مالدینی اعتراف کرد که همیشه از او هراس داشته است.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
جوردی آلبا مدافع باسابقه بارسلونا اعتراف کرد که با وجود لیونل مسی در این باشگاه، آن‌ها کار راحت تری در زمین مقابل حریفان داشتند.
با اعتراف صریح متهمان به قتل مرد میانسال تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات را در رابطه با این پرونده در دستور کار خود قرار دادند و به همراه تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی بیابان‌های جواد آباد ورامین شدند. تیم بررسی صحنه جرم پس از تجسس در بیابان‌ها موفق به کشف جسد مرد میانسال در زیر خاک شدند و جسد را با دستور بازپرس پرونده برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل کردند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، از هم تیمی های خود خواست برای بازی های بعدی آماده شوند.
استقلال یک بار دیگر در مواجه با تیمی که دفاعی فوتبال بازی می کرد، به مشکل برخورد و دو امتیاز حساس و حیاتی را ازدست داد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با بیان اینکه هواداران حق دارند به عملکرد و نتایج این تیم اعتراض کنند گفت: از شکست درس می‌گیریم و برای رسیدن به موفقیت در آینده از جا برمی‌خیزیم.
طبق ادعای موندودپورتیوو، جاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از پیشرفت و تحول بارسا متعجب شده و این را به بازیکنان بارسا هم گفته است.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
هزاران نفر دیگر در خارج از ورزشگاه جمع شدند و سپس به داخل زمین نفوذ کردند، جایی که برخی از تیرک دروازه‌ها بالا رفتند و زمین مسابقه را به اشغال خود درآوردند.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.
عامل گروگانگیری گفت: خیلی وقت بود که چنین نقشه‌ای در سر داشتم، اما یک ماه قبل از طریق صفحه اینستاگرامی یک کلت کمری و ۱۰۰ تیر جنگی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان خریدم. من می‌خواستم جامعه را اصلاح کنم و برای این نقشه نیاز به اسلحه داشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ