رئیس فدراسیون فوتبال گفت:کرمان قابلیت‌های گسترده‌ای در حوزه فوتبال دارد و ۱۰ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از این استان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
اهورا خاطری که یک سال قبل در برنامه استعدادیابی تلویزیونی حاضر شده بود، توانست مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان را کسب کند.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسا که اخیرا با این تیم خداحفظی کرد در مصاحبه‌ای با تلویزیون بارسا به مرور خاطرات خود در این تیم پرداخت.
دژان استانکوویچ، مربی سمپدوریا، بعد از تساوی یک-یک تیمش برابر امپولی به گریه افتاد و مصاحبه بعد از بازی با شبکه تلویزیونی DAZN را ترک کرد.
ژاوی از یک برنامه تلویزیونی که ادعا کرده بود قهرمانی در لالیگا به خاطر بی انگیزگی رئال ساده‌ترین کار ممکن است، شدیدا گلایه کرد.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
اخراج کارشناس فوتبال از BBC دردسر بزرگی را برای این شبکه تلویزیونی به همراه داشت.
رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: محدودیت های پلتفرم‌های خارجی به خاطر اغتشاشات است و موضوع فرا قوه ای است.
ابرستاره پرتغالی با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک میزگردی درباره این انتقال بزرگ صحبت کرد.
خبرنگار طرفدار النصر ادعای عجیبی را در تلویزیون سعودی در زمینه کریستیانو رونالدو کرد.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه معرکه بهنام تشکر از عشقی که به احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران داشت گفت.
مسابقات جام‌جهانی در چین از تلویزیون دولتی این کشور ـ CCTV Sports ـ پخش می‌شود و در سانسور برخی صحنه‌ها، نما‌های نزدیک از هواداران بدون ماسک، با تصاویر و فیلم‌هایی از بازیکنان و مربیان تیم‌ها یا تصویری از راه دور از استادیوم جایگزین می‌شود.
برگزارکنندگان جام جهانی قطر بعد از آنکه گروهی از تیم برگزارکننده یک خبرنگار دانمارکی را به شکستن دوربینش تهدید کردند به خاطر این اتفاق رسما عذرخواهی کردند.
یک شبکه تلویزیونی در روسیه که غرب را به خاطر صحبت بیش از حد در مورد جنگ هسته‌ای مقصر دانسته اقدام به پخش سکانس شومی از انفجار‌های هسته‌ای کرده است.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.
دکتر بیژن عبدالکریمی؛ از نیرو‌های انقلاب در برنامه زنده تلویزیونی «شیوه» انتقاد کرد و گفت: چرا به خاطر چند تار مو بر می‌آشوبید، ولی در برابر فجایع دیگر سکوت می‌کنید؟ با طبقه متوسط جز با زبان زور صحبت نکرده‌اید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگسازی/ کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فارس/ سردسته باند سارقان خشن در ایستگاه مرگ/ ۶ کشته در سقوط مرگبار وانت مزدا به دره/ قاتل افسر پلیس دستگیر شد/ سرقت گوشی به سفارش مالخر/ متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!/ همدستی مادر و پسر برای قتل پدر
در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.
ماجدی ابتدا قصد نداشته اسکوچیچ را به حضور بپذیرد و اعلام کرده به حدی از دست او به خاطر مصاحبه های پخش شده از تلویزیون شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلاً با او روبرو نشود
او بیشتر به خاطر آفرینش رمان «دایی‌جان ناپلئون» و شخصیتی به همین نام شناخته می‌شود که در سال ۱۳۵۵ مجموعه تلویزیونی «دایی‌جان ناپلئون» توسط ناصر تقوایی برگرفته از این رمان ساخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ