سردار آزمون که در تابستان یکی از گزینه های رم و ژوزه مورینیو بود حالا مقابل این سرمربی پرتغالی به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید نیکلاس فولکروگ، آقای گل فصل گذشته بوندس‌لیگا، در آستانه پیوستن به بایر لورکوزن قرار دارد.
سردار آزمون با یک ضربه روی پا گل پنجم ایران و سومین گل خود در تورنمنت کافا را به ثمر رساند.
سه گل از مهدی طارمی و یک گل از سردار آزمون، دو مهاجم تیم ملی را در مرز آمادگی نشان داد.
دیشب قبل از ورود سردار آزمون به زمین مقابل رم اتفاق جالبی رخ داده است.
رادان، فرمانده فراجا گفت: من و همکارانم آرامش و آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم می‌کنیم. حضرت آقا از من خواستند جلب رضایت خدا و مردم را پیشه کارم کنم.
سرمربی تیم‌ملی درباره کمک پرتغالی که قرار است به کادر فنی اضافه شود بیان کرد: کمک که نه، باید بگوییم همکار. می‌خواهیم همکار خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را ترجیحا بشناسد. ما اسامی‌ای را به دپارتمان بین‌الملل تا آقای قلی‌زاده پیگیری کند.
در خاطرات هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای حسین علایی، رئیس ستاد مشترک سپاه گفت، با فرد فرد متهمان ترور آقای سعید حجاریان، زمانی که در اختیار سپاه بودند، شخصاً مصاحبه کرده است؛ همگی به نقش خود اعتراف دارند.
سریک در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد سایپا را شکست دهد و به فینال لیگ برتر والیبال زنان صعود کند.
رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: یک دفعه آقای روحانی گفت من هر دفعه در منزل با خانم صحبت می کردم و موضوعی بود و میگفتم که حاج قاسم می خواهد فردا به سفر برود بلا استثناء خانم من برای ایشان صدقه کنار می گذاشت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
ظهره‌وند،سفیر سابق ایران در افغانستان می گوید: آن مقطع زمانی از سوی ایران ۳ جریان در افغانستان در فعالیت بود و توسط آقای امین‌زاده مدیریت می‌شد. تیمی که کار تعامل با طالبان را دنبال می‌کرد، بخشی که کار پشتیبانی جبهه متحد را انجام می‌داد که با سردار سلیمانی بود و کار صلح را نیز من انجام می‌دادم.
صالحی وزیر اسبق امور خارجه گفت: روزی آقای اردوغان مریض شد و سردار سلیمانی خیلی نگران ایشون شد و برای شفای اردوغان پرچم حرم امام حسین یا امام رضا را برایش فرستاد.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
پس از درخشش در لیگ قهرمانان و آقای گلی در روسیه، سردار همچنان مهمترین گل زندگی‌اش را در کارنامه کم دارد.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران گفت: مهسا امینی همراه ۳ خانم و ۲ آقا در پارک طالقانی در حال قدم‌زدن بوده که با گشت ما روبه‌رو می‌شوند.
سردار حاجی زاده گفت: هرچه آقا گفت اتفاق افتاد پس اسرائیل هم نابود است و بیهوده دست و پا می‌زند. / خبرگزاری دانشجو
سردار حاجی زاده گفت: هرچه آقا گفت اتفاق افتاد پس اسرائیل هم نابود است و بیهوده دست و پا می‌زند. / خبرگزاری دانشجو
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
برادر محسن به محض آنکه از رسیدن منافقین به سر پل ذهاب مطلع شد، آقای هاشمی را در جریان قرار داد. برداشت آقای هاشمی این بود که این خبر بیشتر یک عملیات روانی است، اما آقا محسن که مساله را جدی گرفته بود با هلیکوپتر خود را به اسلام آباد غرب رساند و...
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ